miercuri, 4 ianuarie 2012

trenul linistit cu directia Bucurie

Da, am facut 5 ore si ceva cu trenul... Si mi-a placut.

Pentru ca undeva, aproape de locul meu s-a asezat un Parinte care purta la gat un fel de tablou cu mai multe icoane (printre care si cea a Parintelui Arsenie Boca). Pe Parintele acesta l-am mai vazut si la Festivalul de film cand a rulat filmul despre Parintele Arsenie Boca si la Prislop, la parastasul Parintelui. Si am vrut sa merg sa vorbesc cu el, dar nu stiu, s-a lasat asa o liniste si o tacere si asa de mult mi-a placut linistea care s-a lasat incat am hotarat sa nu o tulbur. Asa am simtit. Si DA, am mai simtit si o mare bucurie, de parca Parintele Arsenie Boca era acolo, cu noi. Si DA, a fost o zi minunata. Si DA, acesta e trenul in care vreau eu sa fiu! Si DA, ma bucur in continuare si consider fiecare zi din viata mea a fi o mare minune.

2 comentarii:

  1. ma bucur si eu de bucuria ta. si ai vorbit pana la urma cu misteriosul parinte?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am vorbit, pentru ca nu am aflat cine este. Chiar astazi m-am gandit la el. Cred ca e din serbia. Probabil ca raspunsul il voi afla... la Prislop :)

    RăspundețiȘtergere