joi, 26 ianuarie 2012

okei: START!


...pentru ca visele nu asculta decat de glasul inimii lor si pentru ca eu stiu deja asta dar imi place sa ma tachinez pentru a-mi raspunde la cate o vesnica intrebare...

Sunt unele vise care declanseaza in tine de la bun inceput un soi de panica, un feeling mai putin placut... de parca ai sti de la bun inceput ca ceva esential o sa-ti scape printre degete... DAR, din fericire, mai sunt si aceste vise care, de indata ce te imbratiseaza, simti un puternic sentiment de incredere si de zbor, de trezire si de veghe (in lanul de secara)...

Visul e in noi si e, probabil, cea mai fidela oglinda a noastra.
Ma bucur ca am ajuns in cele din urma aici. Nimic altceva nu mai conteaza... :)

Si DA, am facut o mica obsesie pentru acest start anew... :))



Asculta Radio Vocea Sufletului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu