joi, 19 ianuarie 2012

alt eu


N-am sa merg la culcare cu zambetul sardonic al lui crin pe retina...
Mai ales cand exista atatia ingeri peste tot in jur. :)


motto

“Alt eu sa-ti faci iubindu-ma pe mine si fericiri te-or locui depline…”


"Pe urma ne vedeam din ce în ce mai des.
Eu stateam la o margine-a orei,
tu - la cealalta,
ca doua toarte de amfora.
Numai cuvintele zburau intre noi,
înainte si înapoi.
Vârtejul lor putea fi aproape zarit,
si deodata,
îmi lasam un genunchi,
iar cotul mi-infigeam în pamânt,
numai ca sa privesc iarba-nclinata
de caderea vreunui cuvânt,
ca pe sub laba unui leu alergând.
Cuvintele se roteau, se roteau între noi,
înainte si înapoi,
si cu cât te iubeam mai mult, cu atât
repetau, într-un vârtej aproape vazut,
structura materiei, de la-nceput.
"

Nichita Stanescu- Poveste sentimentala

Si DA, Ascult Radio Vocea Sufletului. Cum altfel m-as fi putut calma?! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu