duminică, 1 ianuarie 2012

La Multi Ani!

"Din vremurile profetilor, cerul se ia cu asalt si doar cei curajosi l-au cucerit."

Anul 2011 a fost pentru mine anul in care mi-am amintit ca in vremuri demult apuse am aruncat un bumerang in Univers, pentru ca aveam nevoie de o forta trimisa in afara de mine (ca sa fie pe masura fortei mele) si care sa se intoarca la mine cu suficienta forta pentru a sfarama haina impietrita de ani pe care o purtam- dar fara a ma distruge.

Nu a fost usor a-l traversa pe 2011, dar la finele acestui an crancen am inteles cat de importanta este lupta cu noi insine, razboiul nevazut, curajul si puterea de a nu ne abate de la visul nostru cel dintai, chiar daca trebuie sa taiem in carne vie pentru a-l sculpta si a-l avea in final exact asa cum ni-l dorim sa fie.

La finele acestui an am simtit cum cade haina de ciment impietrit de pe mine si pur si simplu am inteles ca fara acest proces nu as fi reusit niciodata sa zbor... iar cand haina aceasta de piatra a cazut la pamant, au inceput sa iasa si visele cele adevarate din mine. Si acum sunt peste tot in jurul meu si in mine, caci ies si intra ori de cate ori isi doresc, din moment ce sunt libere sa zboare acolo unde considera ele de cuviinta. Si ce bine ca am invatat sa am incredere in ele si sa le ascult, caci fara de ele nu as fi ajuns unde sunt acum. Si DA, astazi sunt un Happy Dreamer... Si DA, the winner takes it all... si DA, de ce nu am fi noi niste invingatori in cele din urma? Caci suntem!

Sa avem asadar indrazneala, sa avem curaj, sa avem iubire, intelegere si toleranta fata de toti cei care vin pe calea noastra cu cate un bolovan sa ne puna cate o piedica, caci ei ne ajuta la fel de mult ca cei care ridica aceasta piedica din calea noastra. :) Si sa avem mereu zambetul credintei pe fata, zambetul acela senin care nu numai ca nu ne epuizeaza, fiind autentic, dar mai si atrage tot miracolul catre noi. Va doresc din inima sa va amintiti cine sunteti si cat sunteti de frumosi in Lumina! Va imbratisez pe toti cu inima, dragii mei prieteni de suflet!



Radio Vocea Sufletului stie ... :)

UPDATE: (observ ca-mi fac un obicei):

Nu m-am putut abtine sa nu ma intreb cu ce rezonam eu anul trecut cam pe vremea asta. Si ce bine ca m-am gandit sa aflu, din moment ce uitasem:
VRAJMASUL MARINIMOS

4 comentarii:

  1. Un An Nou Fericit si "aripile ingerilor" sa te protejeze de zgomotele intunericului.
    Te imbratisam cu drag...

    RăspundețiȘtergere
  2. Apoi cu asa 'aripi' speciale nu-mi mai fac niciun fel de probleme :) Si eu va imbratisez, dragii mei muschetari frumosi. Sa aveti un An binecuvantat in casuta voastra de vis.

    RăspundețiȘtergere