miercuri, 25 ianuarie 2012

"si eu voi fi acolo"


Veniti sa ne solidarizam cu locotenentul Alexandru Gheorghe in aceasta seara la ora 18 00 in Piata Mare din Sibiu. Sa ii aratam ca nu este singur!!!! Distribuiti acest mesaj pe peretele vostru cu titlul "Si eu voi fi acolo"

UPDATE: Am vorbit in seara aceasta cu Mihai, fratele locotenentului si banuim ca nu se ia inca o decizie in ceea ce priveste soarta lui Alexandru Gheorghe deoarece cei care hotarasc acest lucru asteapta probabil un moment oportun, cand spiritele se vor calma.
Asadar, sa speram ca spiritele nu se vor calma prea curand si sa facem ceva concret in directia asta. Sa fim alaturi de el, urmandu-i exemplul:

"
Principiile la care mă aliniez le-am expus public şi sper ca ele să fie îmbrăţişate de cât mai mulţi oameni, inclusiv din armată. Sunt impresionat, am o stare sufletească extraordinară pe care nu o pot conştientiza acum la adevărata ei valoare. Vă rog să le mai spuneţi încă o dată tuturor că îi iubesc, că sunt mândru că sunt români şi că îi privesc pe toţi ca pe fraţii mei.
"

"
Le transmit oamenilor că le mulţumesc din suflet pentru suportul moral pe care mi l-au oferit. Nici în cele mai frumoase vise ale mele nu mi-am imaginat aşa ceva. Primesc mesaje din toate judeţele ţării că oamenii vor ieşi diseară în stradă cu pancarte şi le mulţumesc pentru asta. Prin intermediul dumneavoastră le transmit tuturor că reiterez discursul ţinut în Piaţă, că îi iubesc şi că sunt mândru că sunt român. Dacă voi merge până la capăt? Bineînţeles! Dacă nu am tăcut în Piaţa Universităţii, nu voi tăcea nici de acum încolo.
"

Alexandru Gheorghe


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu