luni, 23 ianuarie 2012

rEvolution

"Lamentarea unui episcop:

- Oriunde s-a dus Iisus, s-a petrecut o revolutie.
Oriunde ma duc eu, lumea ma serveste cu ceai!"

Sunt trista...! In Sibiu, aseara, cei cativa iesiti in strada se plimbau pe afara cu sicriul lui Basescu. Altii vorbeau de tepe. Dar asta e legea talionului. Daca cu binele nu reusim sa facem bine, oare vom reusi alegand calea razbunarii? Nu cred in calea asta! Daca merg pe strada urland sa moara javra oare nu sunt, la randul meu, o javra?

Am vazut o pancarta pe care unul dintre cei iesiti in strada scisese: "vreau oameni educati, de calitate si de bun simt!". Mi-a placut mult pancarta asta, dar nu inteleg de ce mereu vrem schimbare doar in afara noastra: vreau oameni etc. Ce ironie, sa vezi aceasta pancarta apoi sa auzi: jos cu javra!

Eu imi doresc pentru Anul Dragonului de Apa care tocmai si-a deschis aripile sa FIU sau SA DEVIN un om educat, de calitate si de bun simt. Lumea e oglinda in care ne privim! Presedintele e cel pe care l-am ales! Daca vrem sa declansam o schimbare de o importanta majora, sa incepem cu noi, sa fim noi insine exemplele pe care vrem sa le vedem in lume. Respect fata de cei care au iesit in strada si au protestat intr-un mod pasnic, impunandu-si punctul de vedere cu demnitate, bun simt si noblete. Asta e REVOLUTIA in care cred eu!

“Să bei bere e uşor. Să faci mizerie în camera de hotel e uşor. Dar să fii creştin, asta e o provocare dură. Asta e adevărată răzvrătire”- Alice Cooper

4 comentarii:

  1. Si eu cred intr-o revolutie interioare..in fiecare din noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pai ma enerveaza cand aruncam vina asupra unui singur om! Hai sa fim cu TOTII responsabili pentru ce se intampla in tara asta, fir-ar sa fie! :) Sunt SIGURA ca toti avem partea noastra de vina. Numa la aruncat cu pietre suntem toti experti.

      Ștergere
  2. Dar daca acestea sunt doar mijloace de exprimare? Poate ca oamenilor nici prin cap nu le-a trecut sa-l omoare pe Bassss, ci doar sa-si exprime nemultumirea si sa-si arate hotararea de a nu ceda.
    Revolutia interioara cred ca a inceput deja. Daca comparam bucuria cu care noi, romanii, am ascultat in 1989 stirea despre impuscarea lui Ceausescu, acum nu cred ca isi doreste cu adevarat cineva sa existe executii (tepele si sicriul). Poate doar justitie, dar cred ca daca situatia s-ar imbunatati, pe nimeni nu l-ar mai durea capul in legatura cu ce mai fac coruptii de azi. Deci - nici macar pedepse nu cer oamenii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum adica DOAR? :) Sunt niste ganduri care declanseaza comportamentul asta. Si, vorba aia: nici cu fapta, nici cu gandul etc. Eu cred ca se poate exprima nemultumirea si cu demnitate si noblete, nu e nevoie sa ne transformam in barbari. Probabil ca ASTA e principala schimbare pe care mi-o doresc eu in ceea ce priveste tara asta. :)
      Sunt sigura ca revolutia interioara a inceput, Mircea. Iar de 'pedepse' nu scapa nimeni, pentru ca, in aceste vremuri pe care le traim, ceea ce facem astazi se intoarce ca un bumerang fff repede la destinatar. In plus, anul acesta intra Saturn in Scorpion si Basescu e Scorpion, deci... ! :)

      Ștergere