sâmbătă, 21 ianuarie 2012

minunata poveste a unei pisici persane care traia o re-amintire ori de cate ori i se oferea sansa unui dus magic


Incepe sa-mi cada o fisa legata de toate conflictele astea interioare si exterioare pe care le observam peste tot in jur. Fisa ne-a cazut mai demult- mie si sorei Bluemoon- discutand intr-o noapte pana spre dimineata despre Pacalici sau Trickster, despre intalnirea cu Saturn si altele de felul acesta. Si DA, asa e cu schimbarea asta cum e si cu pisul meu sau cu mata sorei Bluemoon.
Stiti prea bine ca pisicile nu suporta apa... Dar, na, pentru ca ele VOR sa traiasca cu noi in casuta si chiar in patut, TREBUIE sa le spalam, nu avem ce face. Dar mata asta nu vrea sa auda de curatenia IMPUSA, se spala mult, ce-i drept, dar atata cat o duce pe ea capul. Si in clipa in care vede DUSUL MAGIC venind spre ea, e ferm convinsa ca apa aia care tasneste pe acolo o sa-i faca RAU si atunci face un scandal de o aud toti vecinii, se victimizeaza si nu intelege cu mintea ei de mata de ce refuz sa cred ca ea in clipa aia o sa moara si o sa plece in paradisul pisicilor!
De ce nu o cred eu e foarte clar, nu? Pentru ca eu, cu mintea mea luminata de om, stiu prea bine ca apa aia nu numai ca nu o sa-i faca rau, dar o sa-i faca mult bine! Un bine pe care ea, in clipa de fata, nu-l poate percepe dar il va percepe CURAND... :) Booon...

Are ea vreo treaba cu ceea ce stiu eu?! Bineinteles ca nu, ea nu poate percepe decat frica de apa si in disperarea ei incepe chiar sa ma atace, convinsa fiind ca am sa-i fac rau. Desigur, de scapat- nu scapa, nu ai cum sa scapi de dusul magic care vine atunci cand trebuie sa vina! Si bineinteles ca mie mi-e mai frica de privirea pe care mi-o arunca ea ore intregi DUPA ce i-am facut dusul, decat de cele cateva zgaraieturi. Totusi, pentru ca o iubesc si o vreau CURATA imi vad de misiunea mea de 'calau' amintindu-mi cat de sigura pe ea devine brusc a doua zi si cum intreaga ei atitudine se schimba dupa ce trece prin chinul dusului magic: pentru ca STIE, pur si simplu STIE ca e CURATA si deodata umbla prin fata mea de parca ea ar fi regina pisicilor din intrega lume. Si numai pentru a o vedea eu asa, cum se simte ea inauntru ei regina pisicilor pentru ca acum are o blanita curata, nu ma pot abtine sa nu o chinui. Desigur, cu ingaduinta si doar atunci cand a uitat ca pe lume exista dus! (muahahaha).

Asa vine si Tricksterul lui Jung, ca dusul asta! Asa vine si Saturn, Profesorul cel dur, in viata noastra. Si numa tu alegi daca te porti ca o mata sau te ridici pe cele doua picioare si... intri de buna voie la dus! :)

Viata asta e o gluma, e un pacalici. Tratati-o ca atare! :)

Sper ca am reusit sa va fac sa zambiti.

Noapte buna, dragi prieteni!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu