marți, 24 ianuarie 2012

locotenentul Alexandru Gheorghe

Adica, CAUTA SI VEI GASI! CERE SI TI SE VA DA! :) De Oamenii acestia mi-este mie DOR!

"Am un salariu foarte bun, 31 de miloane de lei vechi pe lună. Deci nu banii m-au adus aici, ci dorinţa de demnitate. Aici sunt părinţii mei, sunt fraţii mei sunt rudele mele. Nu mai suport să fim călcaţi în picioare. Am lăsat un document de 12 pagini, pe un stick, unor apropiaţi. El este manifestul meu. Nu mi-e frică, eu aş fi putut fi în Afganistan acum, dar îmi iau măsuri de precauţie pentru a se afla adevărul".
"Am venit aici din acelaşi motiv pentru care oamenii sunt aici. Raed Arafat este pentru mine un erou. (...) Colegii mei nu au curaj să vorbească. Au familii, copii şi credite în bănci. Eu am depus jurământul în faţa cetăţenilor, nu în faţa actualei puteri. Eu îmi asum răspunderea pentru ceea ce fac acum!"
"Eu nu scandez împotriva lui Traian Băsescu. Legal, el este comandantul suprem, dar deasupra lui este poporul"
"Voi face puşcărie, nu-i problemă, dar voi fi cel mai liber om din România!"

(lt Alexandru Gheorghe din Flotila 71 Aeriană Câmpia Turzii)


"Întâi te vor ignora, apoi vor râde de tine, apoi se vor lupta cu tine, apoi vei învinge." (Mahatma Gandhi)

8 comentarii:

  1. L-am vazut la Antena 3 aseara..Nu vreau sa arunc in derizoriu gestul lui care este unul admirabil dar este mult mai usor sa lupti cand nu ai responsabilitatea unei familii.Aceste gesturi sunt inutile daca-l schimbam pe Basescu cu Ponta si Antonescu.Poate gresesc eu..nu stiu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ionut, nu cred ca demnitatea si curajul au vreo legatura cu ce spui tu. Cunosc oameni curajosi care au familii si ar face exact la fel si oameni care NU FAC NIMIC din cauza fricii cu toate ca nu au aceasta 'responsabilitate'(si uneori e vorba de un gest mult mai marunt, crede-ma!) :)

      Bunica mea si-a luat cei trei copii si noaptea, cand sotul ei era la mina, a luat primul tren si a plecat in lume, acolo unde a dus-o acest prim tren, pentru ca bruta aia o batea rau de tot. Cunosc femei, ASTAZI, care nu au nici un copil si sunt deja la oras si au o slujba si totusi nu pleca dintr-o astfel de relatie. Deci... :)

      Ștergere
  2. Scumpa mea,cand o sa fie retrogradat sau trimis la vatra,nimeni nu o sa-si mai aminteasca de gestul lui de solidaritate.Poate tu,eu si inca vreo 2-3.Asta ma doare pe mine..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oooof, Ionut, daca el ar face asta pentru recunoasterea acestei lumi nu ar mai fi cine ESTE! :) Eroii si nebunii intru Hristos asculta de Altcineva mai mult decat de ratiune (slava Domnului ca mai exista nebuni din acestia!). De asta il IUBESC!
      Si oricum, asta cu 'nimeni nu o sa-si mai aminteasca' m-a socat putin, nu te supara ca imi permit sa fiu atat de sincera: o sa-si aminteasca Cineva mult mai important decat toata omenirea asta, dragul meu. Cel care a fost aici si stie mai bine decat oricare dintre noi cum e sa fi rastignit pentru ca iti implinesti misiunea pe Pamant (care, intamplator, nu e aceea de a fi stapanul acestei lumi). Asa ca, mai bine bucura-te, caci vestea este buna :)
      P.S. Am aflat intre timp ca e fratele unui coleg mai mic :)

      Ștergere
  3. Un OM frumos, un minunat model de curaj, responsabilitate, daruire, constiinta inalta, hotarare, spirit pur si elevat. Nu o face pentru vreun merit, ci din Iubirea fata de fratii si semenii lui, din Iubirea fata de Dumnezeu si fata de sinele sau suprem.

    Toata admiratia pentru acest "nebun" frumos si puternic !

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZNl1UMtTqFE

    RăspundețiȘtergere
  4. asa este, Cristina, intentiile oamenilor se citesc atat de clar pe chipurile lor. :) Un 'nebun' frumos, cu adevarat!

    RăspundețiȘtergere