joi, 12 ianuarie 2012

lasa-le sa te conduca

"Faptele tale te ajung din urma, aduse de vanturi. In vise, calatoresti din viata aceasta in cea pe care ai trait-o deja. Tu se poate sa fi uitat, dar persoanele si locurile nasterii tale sunt cu tine in substanta lor materiala ori in lumina spirituala. Vino in intampinarea lor, lasa-le sa te conduca." Bubul Sharma

"Visul a imbracat in toate culturile o functie importanta de contact cu dimensiunile anterioare, cu acel ansamblu de cunostinte care, in mod normal nu reusesc sa ajunga la constiinta noastra. Visul este mijlocitorul care ne pune in contact cu lumea simbolurilor, a arhetipurilor si cu toate acele urme de vieti trecute ce zac inmormantate in inconstientul nostru si care, din cand in cand, ies la suprafata tocmai prin intermediul vietii onirice.
In Orient este un fapt destul de obisnuit de a se acorda o atentie de tip karmic in interpretarea viselor, deoarece materialul oniric poate prezenta elemente pe care un expert reuseste sa le puna in relatie cu karma celui care a avut visul." Paolo Crimaldi



Asculta Radio Vocea Sufletului

4 comentarii:

  1. In sfarsit, un moment de relaxare de 1 1/2 secunde de care chiar aveam nevoie ! Multumesc. Pa !

    RăspundețiȘtergere
  2. Clarificare: 1 1/2 secunde mi-am permis eu sa ascult pt relaxare din clipul de mai sus ca sa fie eficace. Scrierea comentariului pt "Multumesc plus a PS-ului clarificator NU reprezinta relaxare ci efort, insa, in cazul meu personal, acele 1 1/2 secunde de relaxare imi permit chiar minute intregi de efort, daca am si 4 secunde de relaxare putand chiar sa depun la nivel de ore de efort, deoarece eu chiar sunt eficient la nivel de banda rulanta, nu ca restul europeenilor pe drept criticati recent la indolenta de dl Jin Liqun din RP Chineza pe Al-Jazeera, drept sper ca si conducerea PC Chinez, in caz ca va veni la conducerea Europei cat mai sunt eu pe acolo, va lua in consideratie eficienta mea personala pt a-mi oferi oportunitatea sa muncesc in continuare pe piata libera a muncii de pe ciontinentul Europeean, si preferabil, de fapt, in viata, cat mai mult timp, cf promisiune facuta parintilor mei reali cat si celor originari D-zeu + mama Natura, cu atentie deosebita cultural-senzitiv personalizata catre stramosi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a fost dor de tine!Si stiam ca esti prea buna sa nu-l ierti pe Rudolph.Allah Akbar!

    RăspundețiȘtergere