miercuri, 2 septembrie 2009

Un Alt fel de Inger


Suntem obisnuiti cu forme exacte, definim cutare si cutare fiinta sau obiect dupa forma precisa pe care o defineste cuminte ratiunea noastra. Dar daca Ingerul ar fi o Fiinta Mareata si s-ar putea deghiza intr-o forma de nor, intr-un copilas cersetor, intr-o fila de poveste cu parfum de sanziana?
Ingerul a venit din nou, aripile lui pareau ale unui Vultur cu Sapte Pene."A venit vremea sa cunosti Marea Taina", mi-a spus el! M-a luat de mana si am calatorit trei nopti prin Argentina, Columbia, Bogota, am vazut ruinele sacre iar Paznicii Viselor au sadit in mine samanta tainica a Cunoasterii lor! Am redescoperit fericirea din jocul copilariei, am invatat sa evit luptele inutile, emotii, discutii, manii, convingeri devoratoare de energie; am ascultat basmele ce vin din timpul primilor oameni de pe pamant vorbind despre adevarul simturilor! Mi s-a raspuns la fiecare intrebare nu doar prin cuvinte- prin priviri, senzatii si uneori taceri cutremurator de marete, aproape de nedescris, si eu de data asta am ales a intelege! L-am intrebat pe Inger: de ce aceste daruri? de ce? "Pentru ca ai indraznit sa te apropii de Marea Invatatura si de Marii Maestri" mi-a raspuns el! "Nu pentru ca lucrurile sunt dificile nu vrem sa le facem. Ci pentru ca nu indraznim sa le facem, tocmai de aceea sunt ele dificile"
Apoi mi-am vizitat toti prietenii de la distanta; "nu trebuie sa fii vreun mare shaman pentru a vizita oamenii fara sa pleci de acasa" a mai spus zambind Ingerul meu. Am invatat atat de repede! Cum e posibil? Cum e posibil, l-am intrebat? "Atunci prin vorbe pline de talc, aparent amuzante, mi-a spus ca din umbletul meu, din privirea mea, din felul meu de a fi presimtise in mine memorii de vrajitor! Daca-ti plac lucrurile, ele vin si-ti vorbesc, se pun ele insele in serviciul tau!"

AMINTESTE-TI CA NIMIC NU SE PETRECE DIN INTAMPLARE!

Care e numele tau, Inger Drag?

S-a intors si mi-a spus ca asta nu e deloc important, ca astazi se numeste Henri Gougaud, ca in vremuri de demult se numea Les Sept Plumes de L'Aigle, ca el e acelasi oriunde ar fi si ca noi toti suntem de fapt aceeasi mereu! Fiecare om este oglinda fiecarei fapturi care populeaza acest Univers si aceeasi Invatatura o gasim la shamani, la crestini, alchimisti, magi, musulmani, hindusi sau brahmani!
Lumea s-a schimbat in jurul meu, sau, cum spune Luis in aceasta carte daruita de Inger: "poate ca de fapt eu eram cea care se schimbase. Am invatat sa ma apropii de lucruri, sa traiesc in intimitatea apei, a focului, a pietrelor, a aerului, sa privesc lumea cu un ochi curat! Am incetat sa traiesc inchisa in propria mea poveste. In fine, aveam curajul sa gust dintr-o cunoastere prezenta dintotdeauna in mine. Sa intri in varsta adulta e o nastere, e o trecere dificila. Multi o refuza pentru ca nu vor sa infrunte suferinta de a fi singuri, nici libertatea de a-si inventa propria viata! PRIVESTE VULTURUL SI INVATA LIBERTATEA! Vei vedea cazand din Cer pana a saptea, Pana Invierii, a Trezirii. De cum iti va atinge capul vei stii sa mergi cu adevarat, fara carje, cu ochii deschisi. Nu vei mai fi prizonier al capriciilor tale, al credintelor si visurilor tale, al trecutului tau."

Ingerul a venit, mi-a pus aceasta Carte in mana si apoi a plecat. Aici, in aceasta carte gasesti tot ceea ce te poate face fericita, dar mai ales cine e sufletul tau si dupa ce fel de adevaruri tanjeste el in fiecare clipa. Ingerul a plecat, lumea in jurul meu e alta, am trait ceea ce a trait Luis, am plans, mi-a fost teama, m-am ridicat si am luptat! Am mangaiat puma cea neagra in noaptea tacuta si aspra si m-am luptat cu fantoma cea rea! Multumesc tuturor celor care mi-au indreptat pasii spre aceasta carte: Dorul cel drag si apoi Ingerul care a ales exact acest moment... atat de important, pantru ca , dragii mei, citind aceasta carte mai invatati ceva: DIMINUAREA DURERII DE LA DISTANTA! Iar eu se pare ca aveam mare nevoie de acesta lectie mareata! Astfel incepe aventura mea din aceasta vara! Am plecat, ne vedem la toamna!

"Se simte in rabufnirile domoale ale aerului prezenta Cautatorilor de Liniste si a Visatorilor Divini care ne vegeaza " :)


Tot frumosul continut intre ghilimele il gasiti in aceasta minunata carte! Lubileah

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu