joi, 17 septembrie 2009

Destin 11

Rascolind prin vechi agende descopar cum ca marele eveniment care mi-a schimbat total viata s-a petrecut pe... 11 august 2007! Nu pot sa uit noaptea aceea, dar- ce ciudat- uitasem complet ca avea legatura cu cifra 11- cifra mea de destin! De fapt, nu aveam cum sa uit ceea ce nu stiam sau mai bine zis nu intelegeam, decat poate intuiam! Cateodata chiar imi vine sa ma iau in brate cu toata dragostea, numai pentru faptul ca imi rapesc o buna parte din pretiosul timp pentru a-mi nota astfel de lucruri! Agende pline care, la un moment dat, credeam ca nu-mi vor folosi la nimic :) iar acum, tot mai des ma minunez de puzzzle-ul acesta incredibil care, iata, prinde viata tot mai mult si dezveleste miracolul unei intamplari aparent nefasta si care, pare-se, a dus spre o carare atat de luminoasa! Referitor la acel eveniment, o singura poezie imi bantuie mintea:



Ca daca tot ma obseda inca din liceu poezia aceasta cu care ne-a innebunit diru (prof de romana), na, doar nu era sa ramana doar o intamplare! atat! mai multe nu spun! :)

... asculta cum latra copoii gonindu-l...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu