miercuri, 30 septembrie 2009

De Necuprins

Spre cerul azuriu imi urc privirea
In asta ziua plina de-ntelesuri
Un gand nascu spre a se intalni
Doua surori in lumea de eresuri

Te-am cautat o vreme printre stele
Pana cand cerul mi-a vestit Cararea
Spre Hermannstadt ma-ndreapta glasul zarii
Sa te privesc, sa-mi amintesc uitarea

Plangeam printr-o padure intr-o vreme
Copile mici vandute de parinti
Si-un gand ascuns imi lumina pe tampla
Sa fug in munti sa-i intalnesc pe sfinti

Dar ochii tai, pe-atunci copila mica
Ma-duiosara parca inadins
Sa nu te las pierduta in coliba
Ci impreuna sa zburam prin Vis

Doua copile colindand pamantul
Se renasteau mereu intr-o clepsidra
Prin Indii, Norduri, Insulele Rhodos
Prin Soarele Rasare si nisipuri

Si cand in asta viata am cazut
In noptile angoasei meritate
Tu m-ai luat de mana si-am tacut
Si-am inteles ca am trecut prin moarte

„Lumina lumineaza-n intuneric
si intunericul n-a biruit-o“
aud ecoul viu din vreme-n vreme
cand printre lupi Cararea am gasit-o

… doar cu iubire poti invinge noaptea
doar cu iertare poti gasi iubirea
doar tolerand vei dobandi iertarea
si doar iertand vei naste-n ierni Iubirea

te caut iar si ochii ti-i privesc
si vad istorii colindand prin gene
vad noptile cu luna si cu stele
cand traversam prin lume vremuri grele

amurgul cade, soapta e aproape
cei doi Arhangheli ne ghideaza-n noapte
sa nu uitam nicicand de-o Sfanta Carte-
invataturi din vremuri luminate!

doar cu iubire cuceresti inaltul
doar cu iertare poti urca prin vis
doar tolerand vei dobandi curatul-
curatul corp ceresc de necuprins…

23 iulie 2009, Hermannstadt

dedicata surorii mele astrale :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu