miercuri, 2 septembrie 2009

Cea mai frumoasa vara









Bineinteles ca nu e o intamplare ca astazi e 11, cifra mea de Destin! Astazi, de cand m-am trezit, am simtit acel miros familiar din toamna, acel miros de ‘acasa’ , miros de nou cumva, de vara viitoare dar cu adanci radacini de trecut indepartat, un trecut din alte Ere izvorat cumva, de pe vremea Inorogului, de pe vremea cand Soarele si Luna inca stateau ziua intreaga imbratisati, blestemul despartirii neajungandu-i inca…

Miroase a padure de poveste cu cantec de pasari zglobii si fluturi viu colorati, cu tropot bland de Inorog inocent si alb, cu curcubeu cristalin delimitand zona de basm, de poveste de zona cea profana… miroase a puf alb de final anemic de primavara si inceput de Timp Solar, Luminos si Cald! Miroase a suflete-pereche si dragoste adevarata inceputa adolescentin la varste mature pe piscurile dacice de odinioara!

Miroase a trecut imbinat cu prezent, miroase a uitare de inghet si de iarna, miroase a indemn la viata traita in basme stravechi de odinioara! Sa ai curajul sa visezi cu ochii deschisi la clipa ce vine, sa ai curajul si indrazneala sa creezi viitorul ce vine atat de repede cu surpiza gandului de ieri… sa ai curajul sa-l colorezi cu lucruri senine, cu minuni si cu vise, cu fluturi, cu inorogi, cu buburuze rosii, cu palmieri si smochine, cu pocaluri magice, cu Apa Vie!

Sa ai curajul sa fii ceea ce Esti! Sa ai curajul sa devii ceea ce ESTI!

Bineinteles ca nu e o intamplare… daca ne-am aseza cu totii intr-o buna zi visele la deslusit, cu siguranta am intelege cat de frumos se leaga toate! De astazi vreau sa invii! Am sa veghez lumea aceasta zambind ziua intreaga, am sa alerg dupa Zana Zorilor, am sa mangai Inorogul din vis, am sa fac din lumea aceasta a mea un Mic Basm, un Paradis, asa cum citeam in copilarie despre Castele batute in Chihlimbar si Ametist… de ce mi-au ramas aceste lucruri atat de bine intaparite in minte?

Dar astazi chiar miroase a Nou Inceput, a zumzet bucuros de insecte iesite la lumina, a briza sarata de mari inspumate, a raze de aur tesute din Lumina blanda si calda!

Miroase a cea mai frumoasa vara cu Lumina de Sori pe cea mai frumoasa Planeta descoperita vreodata: Mama Pamant- Planeta Albastra!

Lubileah din Dorul de Astazi, 11 mai 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu