marți, 29 septembrie 2009

29 septembrie 2009!!!


Am ajuns la mormantul Parintelui Arsenie exact la momentul potrivit- asa trebuia sa se intample. Maicuta avea nevoie de ajutor in aceasta sfanta dimineata si m-a rugat sa o ajut sa dea la o parte folia care acoperea mormantul Parintelui! Apoi am mutat tarusii care sustineau folia si... am avut senzatia ca as putea face asta zilnic, sa am grija in fiecare zi de mormantul acesta si sa uit vanarea de vant in iluzii ... Mi-am amintit ca fix in noaptea in care am plecat am citit marturia Parintelui despre dorinta de a se face aviator! Din cauza problemelor materiale a ales drumul teologiei!... iata, din nou, cum aparenta problema ne cheama mereu si mereu doar pe drumul evolutiei! si din nou am inteles ca drumul nostru e vegheat mereu de cei de Sus, si duce numai acolo unde trebuie sa duca! Astazi, in clipa asta stiu si inteleg tot ceea ce mi se intampla! Prea multe semne intr-o singura zi, Dumnezeu sa-mi dea puterea sa le inteleg si sa le pot duce! Atat as mai spune: astazi, la Prislop, m-am simtit "acasa", atat de acasa incat am sa ma opresc aici, deocamdata! noapte buna tuturor! Parinte Arsenie, te rog, da-mi Duhul Tau in noaptea asta calauzitor, am mare nevoie... Doamne Ajuta-ne!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu