miercuri, 17 noiembrie 2010

rascruci

- incercand sa pun cap la cap cateva piese din puzzle, am dat peste poeziile astea... :)

***
In ziua aceea
el a plecat
pentru ca asa trebuia sa se intample

pe tren
toti isi faceau vise
si le infigeau in soare

M-am intors-
cineva ma tot striga de trei (3) zile
cantecul cocosului cunoscut imi parea

iubeste-ma
mi-a spus
celalalt
sunt un mizerabil
dar iubeste-ma si asa.

dormeam afara
sub cerul innorat
fulgera si tuna
nu ploua

iubeste-ma
mi-a spus
celalalt
cand el pleca-
pleca-

Cineva de Sus
ne poza

***
Mi-a poruncit
sa adun toate urmele pasilor
pe unde am trecut

Am crezut ca MA VEDE

cand am ispravit
a venit din nou
si mi-a zis sa le pun la locul lor
ca nu e bine asa

Le-am aruncat la gunoi

A iesit o goanga dintr-o piersica
Cand ma gandeam la tine

***

Cand l-am chemat
a plecat
a disparut

nu l-am mai vazut

am alergat
am sangerat
a venit
si m-a ridicat
celalalt

l-am imbrancit
l-am lovit
radea
si
canta

A fulgerat-

CRED c-am sa-l iubesc
pentru catva timp.

***

S-a trezit zburlit
parca era mai mic
inger decazut
inger prefacut

a baut cafea-
a baut cafea-
a baut cafea-

tremura
transpira
tacea

era frumos
ca un mit
l-am sarutat pe frunte
a adormit
apoi

am murit

***

un inger il inlocuieste pe altul
pleaca ingerul alb
vine
celalalt
cateodata isi fura unul altuia
culoarea
dar nu se schimba intre ei
inocentul si desfranatul
ticaloasa de mine
intre ei

vine o vreme
cand nu-i mai poti deosebi
le cad penele
si raman copii
e bine atunci
sa-i alegi la in
tamplare

desfranatul invinge
mereu

28 iulie 2003

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu