marți, 16 noiembrie 2010

Malko vichu

Pentru ca l-am visat azi-noapte iar...

Interesant cum apare el cand se petrec schimbari majore in viata mea... De data asta nu mi-a mai amintit de greselile 'gramaticale' pe care le fac (TRy ->TRust), insa mi-a sugerat sa fac
doar ceea ce simt, sa nu mai rationalizez atat de mult si sa ma arunc odata in viata si chiar sa dau cu capul! Mi-a facut o 'demonstratie' scurta din care am inteles ca e un individ dintr-o bucata care isi asuma in totalitate slabiciunile sale omenesti, ca i se cam 'rupe' de toate constrangerile sociale si morale daca acestea ii ingradesc libertatea si ... multe altele... V-am spus oare, vreodata, ca e actorul meu preferat? Si ca e incredibil ce se intampla in viata mea dupa ce il visez? Sau ca, atunci cand am fost in State, un amic actor care locuieste acum acolo stia o persoana care urma sa lucreze cu el? Si mi-a promis ca, daca il vede, ii va spune de visul meu in care m-a indrumat si apoi, la scurt timp, mi s-a schimbat intreaga viata? :)

Am scris odata, intr-un 'caiet' pe cine as vrea eu sa intalnesc in anul respectiv! Era vorba de trei persoane. Le-am intalnit pe toate trei in acel an :) Si, nu numai ca le-am intalnit, dar acum ele fac parte din viata mea, intr-un fel sau altul. Adica, ne-am si imprietenit, asa, ca printr-o minune, caci nu am obiceiul sa fortez nimic. Alchimia dintre doi oameni exista sau nu exista. PUNCT! Asadar, daca voi scrie aici ca vreau sa-l intalnesc pe Malko, oare se va implini? :)

Va las in compania unuia dintre cei mai fermecatori actori... dupa parerea mea! Sagetator, desigur!!! :)))))






2 comentarii: