luni, 22 noiembrie 2010

22 a 11-a


M-am trezit astazi cu senzatia clara ca ar fi tare bine daca mi-as aminti pe unde am calatorit noaptea trecuta! Am facut tot felul de exercitii de rememorare... degeaba! Gandul ca nu-mi pot traduce prin imagini aceasta stare de
acasa putin de tot m-a intristat. In cele din urma m-am linistit, era o zi prea frumoasa, cu toate ca, pare-se, nimeni nu o iubea. Fie vantul batea prea tare, fie frigul se instalase prea repede, fie soarele se hotarase sa apara prea tarziu dintre nori, fie fie fie... Mie tocmai asta imi placea... vantul nu era unul obisnuit, iar frigul invita, cumva, la trezire...

Am iesit afara, credeam ca in cateva minute vantul ma va lua pe sus si poate voi zbura. Lumea din jur ma privea ciudat, dar desigur, ma obisnuisem de-o vreme si cu asta... cand zambesti in astfel de zile lumii ii e mai usor sa te eticheteze drept nebun sau drogat... in fine! Totul in jur dansa: copacii, pungile, brazii, ziarele, frunzele... numai oamenii pareau sa nu simta nimic si mergeau iar si iar cu ochii in pamant, infrigurati. In cele din urma m-am intors acasa... intre timp primisem urmatorul mesaj:

"...ca tot sustineai tu sus si tare ca unele lucruri ar trebui notate si asamblate peste ani... azi-noapte m-am trezit tocmai la timp sa imi notez, vezi tu, visul aiurit si plin de duble intelesuri.

se facea ca vorbeam cu tine la mine in camera si imi povesteai tu cum unele lucruri sunt mai presus de intelegerea si cunoasterea noastra, apoi ai luat globul pamantesc de pe masa si mi-ai aratat traseul pe care il vei urma in calatoria ta pe lumea asta si era ales astfel incat, dupa spusele tale, vei trece strategic below radar si ca vrei sa ajungi pana in america de sud (la mayasii tai probabil) a carei harta era presarata cu o multime de ozn-uri :)). apoi m-am uitat pe geam si am vazut 2 ozn-uri plutind in departare si m-am speriat un pic, ca tu plecasei si nu stiu cine altcineva le-ar fi putut zice sa isi mute intentiile in alta parte. si deci m-am trezit. :P "

Concluzia ar fi: nu poti scapa de ceea ce trebuie sa afli! Chiar daca ai uitat, se va gasi cineva care sa-ti aduca aminte!!!!!! MULTUMESC!!!!!! Ozn-uri zici? Hmmmm... :))) numa la asta nu m-as fi gandit!!!

Teōtīhuacān= "Locul unde omul devine Zeu"

Teotihuacan from Ramon VILAGINES on Vimeo.

2 comentarii:

  1. ce frumos ...:)
    si eu care credeam ca doar pe mine m-a apucat raspul pe o vreme ca aceasta? :)):))
    hi5 surioara!>:D<
    app, de vise...eu inca ma chinui sa-mi amintesc ce am visat... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. a fost mai degraba un zambet misterios rasul meu, sau un jaguar curios :) te imbatisez!!!

    RăspundețiȘtergere