vineri, 1 octombrie 2010

Mesaj

"O scrisoare deschisa

Exista un mesaj pe care doresti sa-l difuzezi si vei fi capabil sa faci asta daca il transpui in realitate. (nu rade, Bluemoon!!!) Cand vei face asta, oricine va putea sa-l vada si sa traga foloase din el. Comunicare intr-o maniera ingrijita, simpla, cu incredere. Sau, cumva, ideile, gandurile si emotiile tale par sa fie amenintate din cauza ca esti prea increzator?

A fi cu inima deschisa. Ganduri si sentimente impartasite.

Negativ
A te juca cu informatia. A tainui ceva pentru a insela, SAU a face gafe verbale."

************************************

Ohhh, DAAAA, exista un mesaj important pe care l-as arunca chiar astazi in lume si care are legatura cu nebunia printului Hamlet! :) Ar fi raspunsul la intrebarea care mi s-a pus tocmai astazi: "Unde suntem, Mariaaa?" Cum sa raspunzi la o astfel de intrebare? Oricum, dar nu asa cum am facut-o eu: "Incerc sa aflu asta de 32 de ani!" Puteam sa raspuns :"Aici!" Puteam sa raspund "nu conteaza, bine ca suntem impreuna!" Mai am cel putin 22 de variante la fel de bune... Puteam sa daruiesc mai mult, mult mai mult decat am facut! Si poate totul ar fi fost mult mai clar! De ce tocmai astazi aceasta intrebare? De ce tocmai astazi acest raspuns? Pentru ca acesta este adevarul de astazi: incerc? sau in cerc? Mai bine INCERC!

De ce tocmai noaptea trecuta cineva drag a visat ca mi-am fracturat ambele picioare in timpul unei reprezentatii? Nu e nicio prevestire mai putin pozitiva, din contra, o simt cu toata fiinta... e doar o "ruptura a unui cartilagiu tare!" E doar o "durere acuta, o imposibilitate de a realiza unele gesturi, o deformare." E ceva metaforic, alchimic in visul asta, simt asta si asta mi se arata din toate partile! Caci dupa fractura, urmatorul pas ar fi... TRATAMENTUL! Asa ca, nu pot decat sa ma bucur ca mi se intampla, inseamna ca acolo sus e constientizata si asumata pricina care a produs aceast eveniment! :)

Tratament - Primul scop al tratamentului este acela de a pune osul intr-o pozitie buna printr-o manevra numita reducere :))) Este vorba de reasezarea extremitatilor osoase in contact unele cu altele, intr-o aliniere perfecta, cu scopul ca fractura sa se consolideze intr-o pozitie buna, restituind osului forma sa initiala. Dupa trecerea perioadei normale de consolidare, se evalueaza soliditatea osului fracturat dupa aspectul radiologic. Cu exceptia copilului, la care este de cele mai multe ori inutila, atunci incepe reeducarea. :)))

Hai sa ne jucam de-a Butterfly Effect, vrei? Tu ma intrebi din nou "unde suntem?" iar eu iti raspund: "nu conteaza, bine ca suntem impreuna!" :) Cu convingerea ca acest mesaj a ajuns fix acolo unde trebuie, ma retrag si va spun tuturor: "noapte buna!"

Iar asta ar fi legat de a doua intrebare a sa, dupa ce i-am pus mana pe tampla... :)

22. Iar ei îndată, lăsând corabia și pe tatăl lor, au mers după El.
23. Și a străbătut Iisus toată Galileea, învățând în sinagogile lor și propovăduind Evanghelia împărăției și tămăduind toată boala și toată neputința în popor.
24. Și s-a dus vestea despre El în toată Siria, și aduceau la El pe toți cei ce se aflau în suferințe, fiind cuprinși de multe feluri de boli și de chinuri, pe demonizați, pe lunatici, pe slăbănogi, și El îi vindeca.
2. Și mulțimi multe mergeau după El, din Galileea, din Decapole, din Ierusalim, din Iudeea și de dincolo de Iordan.

Linia 2

Oamenii ce poseda un spirit si gand sincer se recunoasc unii pe altii, se aduna impreuna si formeaza o legatura prin grija ce o poarta fiecare celuilalt.

Linia 4

Cand cineva vede ca omul ce ii conduce se departeaza de drumul bun si este nepasator la atentionarea oamenilor, el trebuie sa ia decizia daca il va urma sau nu. :)

25. Inocenta

Personalitatea colectiva a omenirii este instinctiv buna. Atunci cand ego-ului i se permite sa conduca, omul se indeparteaza de inocenta sa. In general, instinctele umane de baza sunt inocente. Atunci cand incepe sa se compare cu altii si doreste ceea ce au ei, atunci omul isi pierde inocenta instinctiva.



2 comentarii:

  1. mai are rost sa iti spun ca te-am visat si eu azi.noapte? ... oarecum tot intr-o ipostaza ... mai neplacuta ... :|
    sper ca esti bine,oricum >:D<
    big, big hug >:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmmmmm... si eu sper ca sunt bine... asa cred! oricum, te sun mai incolo sa vorbim! :)

    RăspundețiȘtergere