duminică, 31 octombrie 2010

Chiar, cine?

M-a intrebat ieri noapte, in vis, "trecutul " meu... care e si prezent, desigur :)

- Cine e barbatul ala pe care tot simti nevoia sa-l afisezi ?

M-am trezit destul de confuza... CHIAR, CINE?


Wizard Comments & Graphics

~Magickal Graphics~


Aici e raspunsul:

“ridica-vei pleoapa cand sunetul luptei va fi deja pierdut iara sufletul pe caile sale sa purceada astepta-va.”

incet, ridic pleopa iar ochiul avid se repede afara în peisajul adanc, tacut si linistit, “static” as vrea sa spun, cand, o miscare rapida îmi fura privirea iar vibratia se accentueaza si dispare atunci cand as vrea sa spun ca am vazut.

aud o cantare si privesc în jur-mi. nu sunt oameni, sunt spiridusi. ei cânta:

"hai sa curgem ca focul facator de lumina din scrum, hai pe cai de magie, visatori pe pamânt"

melodia razbate greu prin vazduhul incins care tremura si distorsoneaza. pe un scut cazut lânga sant, blazonul imi confirma: “Dumnezeu exista!”

vreau sa zbor si ma încurc in linile de forta si atunci realiez ca inaltimea imi poate fi fatala. ma prabusesc in adâncuri de oceane, in burti enorme de balena.

in jurul meu gauri negre antreneaza forte de neinchipuit... " Bogdan Onin

2 comentarii: