luni, 4 octombrie 2010

In Vino Veritas

Nu regret cand ii iubesc pe cei pe care nu ar trebui, regret cand ii urasc pe cei pe care ar trebui!

De fapt, nu regret decat un singur lucru: ca nu am curajul si puterea sa strig in gura mare pe cine iubesc, de ce iubesc si mai ales cum iubesc! Iubesc- dar nu vreau sa fac rau cu iubirea mea. Iubesc atat de mult si de sincer incat, daca as stii ca si cel mai mic gand de iubire ar putea face rau acelei persoane, mi-as smulge cu un singur gest inima din piept, ca sa nu-i agresez in niciun fel fiinta. Asta e singura mea frica: sa nu fac rau iubind prea mult, cu toate ca toate semnele si tot universul spune ca iubirii nu-i poti face rau decat impotrivindu-i-te mersului ei firesc!

O dimineata de toamna superba... aleg sa ma trezesc mai devreme si sa merg pe jos, sa vad frunzele, copacii si norii dansand! La inceput e greu, mi-e somn si forta gravitationala imi provoaca dureri fizice. Apoi incet incet respir deodata cu pasarile, zambesc odata cu soarele, visez odata cu luna :) Si deodata, in spatele meu o masina: el, desigur, cine altcineva ar putea fi intr-o astfel de zi? Incetineste si-mi face semne sa urc... ii fac semn sa mearga mai departe, caci drumul pana la destinatie e mult prea scurt :) Incetineste si-mi da de inteles ca atunci mergem impreuna, eu pe jos si el in masina... si mergem asa, o bucata de drum, unul pe langa altul, eu pe jos, el in masina! Ma intreaba ce fac? din masina! Eu il intreb cum a dormit mergand in continuare pe jos... si incep sa rad si sa rad... in fine, m-a convins!... deschid usa si urc! doar pentru a cobori peste cateva secunde! Parca as fi fost intr-un film... intr-un film in care cineva, cu o putere desavarsita imi aminteste mereu: "Fapte, nu vorbe! Fapte!!!!" Asta am simtit, asta simt inca! ATAT! Ca iar am primit enorm si ca ar trebui deja sa fiu recunoscatoare pentru tot ce am primit si ce va fi sa vina! Ah, daca as gasi sarutul acela al lui John Travolta din Pulp Fiction care m-a marcat cu ani in urma si pe care tocmai l-am trait azi pe pielea mea, totul ar avea un sens maine! Dar si astazi! Noapte buna! Pe maine sau poimaine! Cum alegi... :)

Okei, s-a facut ora 4:46 si am gasit ce cautam... merita efortul si acum inteleg de ce uneori trebuie sa treaca cate o sulita, seringa etc prin pieptul unei femei ca ea sa primeasca un astfel de cadou numit... ... ... (restul e pentru mine :)



Sarutul asta m-a obseda pe mine de ani... astazi stiu si de ce? MULTUMESC! Din INIMA! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu