marți, 5 octombrie 2010

Fields of Gold

Stiti de ce trebuia sa-mi fracturez picioarele in vis? Mi-a dat raspunsul un alt vis: ca sa pot levita!!! Asa ca, in una din noptile trecute, eu levitam bine mersi pe deasupra pamantului, cu toate ca nu cred ca eram pe Pamant, ca tot visul avea culoarea... aurului, cumva! Era ca un nisip sau un fel de sare foarte fina, si casele aveau cumva aceeasi culoare si eu eram liberaaa, cu parul foarte lung si pluteam pe deasupra pamantului cu o viteza ametitoare; si stiam ca visez si ca pot face asta!!! :) Era multa liniste, curatenie, pace, sentiment de siguranta si de implinire totala si multe altele pe care nci macar nu vreau sa le explic... Bineinteles ca acolo l-am intalnit si pe el, ne-am intalnit langa o biserica tare draguta pentru ca "statea in zona" mi-a zis! :) Asta s-a intamplat fix in noaptea in care, dupa marturisile lui, a visat formule, "asa, ca tine!" Cred ca acum e putin speriat, numai ce radea de mine si de formulele mele si ... tanaaaa!!! Universul i-a facut cadou ceva maret! Dar eu stiu ca e suficient de pregatit si ca va face fata!!! Nu degeaba am fost pusi FATA IN FATA!!! :))))) Toamna asta e ceva... de viiiiiiis!!!!!!!!



BUT I SWEAR IN THE DAYS STILL LEFT WE'LL WALK IN THE FIELDS OF GOLD"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu