luni, 18 octombrie 2010

let's do something crazy, something absolutely wrong!

Nimic nu ma bucura mai tare, decat sa-i vad poza, zi de zi, acolo, ca o confirmare ca vrea sa stie ce mai fac... Am o tristete adanca in mine, adanca cat toate apele pamantului la un loc, si nu pot suporta prea multa lume in jurul meu acum! Cei care inteleg asta imi respecta decizia si le multumesc sincer pentru asta! Vreau sa fiu din nou libera, cum eram acum vreo saptamana, cand iubeam fara sa astept nimic in schimb. Vreau sa sar din nou intr-un picior pe strada, vreau sa-mi imaginez iar, ca acum o saptmana, ca dansez cu copacii si cu intreg universul care imi implineste, prieteneste, fiecare dorinta!

Acum il mai vad prin vise, uneori, si atunci stiu! Uneori ajunge, alteori nu! As vrea sa am puterea si curajul sa rup odata blestemul asta care ma bantuie de cativa ani buni! Toate mi se trag din copilarie, a fost atunci un moment marcant, de cotitura, pe care nu l-am uitat niciodata si inca nu pot sa-l sterg din memorie. Am vazut cu parintii mei 'Love Story' si ai zice ca un copil nu are ce sa priceapa vizionand un astfel de film. Cand filmul s-a terminat, o singura chestiune nu era clara in capul meu cel mic si ciufulit:

CUM E POSIBIL, CA UN BARBAT DIN MILIOANE DE BARBATI SA IUBEASCA O ANUME FEMEIE, SI FIX ACEA FEMEIE, DIN ALTE MILIOANE DE FEMEI, SA SE-NDRAGOSTEASCA FIX DE ACELASI BARBAT?

Desigur, nu-mi amintesc formularea exacta a acestei probleme din vremea copilariei, dar imi amintesc de parca ar fi astazi ca intuiam inca de pe atunci imensa magie a alchimiei dintre doua persoane! Nicio alta chestiune nu mi-a parut vreodata o enigma atat de mare!!! Chiar e posibil?

Dar daca eu voi iubi pe cineva care va iubi pe altcineva si tot asa? Ce va fi atunci? Cum voi putea trai in lumea asta fara a cunoaste aceasta magie? Si, cam in mare parte, asta s-a si intamplat in viata mea! Oi fi deschis eu un cufar cu intrebari interzise in aceea noapte? M-o fi blestemat vreo ursitoare, vreun vrajitor malefic sau o baba cu nasul incovoiat, pentru ca am indraznit sa ma apropii de la o varsta precoce de o problema mult prea adanca si mare? Prea putine cupluri "adevarate", "pe viata si pe moarte" in jurul meu si prea multa minciunica, camuflata bine, desigur, intr-o "impopotanare"... prea multa minciuna, dragii mei, care doare! Nu judec pe nimeni, vreau doar sa inteleg... care e consolarea in "Let's be alone together, let's see if we're that strong!" Concluzia serii ar fi: ALEGE IUBIREA, oricat de mult te-ar costa asta! Minciuna, mai devreme sau mai tarziu, va cadea victima propriei sale falsitati! Si atunci, s-ar putea sa fie prea tarziu ... so:



2 comentarii:

  1. ..si pe mine ma leaga niste amintiri de filmul asta ... era o imagine rama in rama ..cei doi din film plangandu-si nefericirea iar noi doi ..incercand sa ne despartim plangand la randul nostru.Doamne ce durere.. Slava cerului ca a trecut :)Au fost multe framantari dar acum e bine.
    Te citesc mereu si te admir pentru cum poti sa sterni simtirile asa usor, ma regasesc in 99% :).Eu am ascendent in pesti si sunt o gemanoiaca ,imagineaza-ti ce lupta cu atatea "eu-ri":) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina, iti multumesc mult pentru sinceritate si pentru cuvintele tale frumoase. He he, gemenii imi sunt si ei foarte dragi, au un simt al umorului care pe mine ma fascineaza (nepotelul meu e geaman si radem non-stop cu el, parca e Charlie Chaplin cand era mic :P) Te mai astept cu mare drag aici, Alina draga! Te pup si iti doresc un sfarsit de saptamana minunat!

    RăspundețiȘtergere