miercuri, 20 octombrie 2010

Leapsa Blumoon partea 4

O sa ma opresc ori la 11, ori la 13 ori la 22!!! :)))

"Ultima dată când am fost la Muntele Athos a fost în noiembrie anul trecut. Am stat acolo cu unii dintre prietenii mei călugări, doi dintre ei - americani. Am stat la balconul camerei mele, de unde se vede întinderea mării cu un cer incredibil, plin de stele, deasupra. Am considerat că ne cunoaştem destul de bine, astfel că am îndrăznit să le adresez o întrebare foarte delicată pentru mine. Spuneţi-mi cum arată pentru voi acest Dumnezeu? Este ca o icoană? Sau cum? Dacă este ca o icoană, apare ca Pantocrator, cum arată Dumnezeu, cum Îl vezi tu pe Dumnezeu? Atunci, după un moment de tăcere, mi s-a spus: "Vrei să ştii cum arată Dumnezeu? Astăzi arată ca tine". Cred că acestea sunt cuvinte pe care le voi păstra până la sfârşitul vieţii mele." Heintz Nussbaumer

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu