miercuri, 20 octombrie 2010

Confesiune


"Heaven will take you back and look at you and say: Only one thing can make a soul complete and that thing is love. " - The Reader

Imi cer personal scuze cititorilor mei pentru invazia sentimentala din ultima vreme, dar cum am mai spus: tot ce scriu scriu de fapt pentru mine, nu stiu daca foloseste cuiva sau nu! Daca da, cu atat mai bine! Nu intamplator am scris povestea cu 'Love Story' si cu intrebarea care ma preocupa pe mine la o varsta precoce! As vrea sa scriu, cum faceam mai demult, despre probleme profunde, intelepte, mai pline de folos, dar nu sunt deocamdata decat un biet suflet care incearca sa inteleaga ce face de 32 de ani pe acest pamant! Sper ca martie 2011, care vine cu varsta magica de 33, sa-mi ofere niste raspunsuri! Multumesc pentru intelegere si sustinere! Acest comportament nu e unul manipulator, care astepta mangaieri si comentarii dragalase!

"Nu cer nimic, nu vreau nimic, sunt LIBER! " spunea Kazantzakis! Acolo incerc sa ajung si eu prin aceste lupte, uneori epuizante: vreau sa invat iubirea aceea despre care se vorbeste in Corinteni. Vreau sa invat sa iubesc si vreau ca aceasta iubire pe care o daruiesc sa-i fie de ajuns siesi, sa nu astept nimic in schimbul ei! Dar pana acolo e cale lunga! "Aici e cald, e bine!" zice Nina! :) Aici ma simt in siguranta, pot fi EU fara sa mi se reproseze ca agasez sau complexez pe nimeni... Asta ma bucura enorm! Vreau sa am intr-o buna zi puterea sa arat lumii intregi cine sunt eu, cu spaimele mele, cu fricile mele, cu luptele mele! Atat cat se poate arata, desigur, unele lupte, unele povesti sau vise vor ramane vesnic doar ale noastre, pentru ca asa e bine sa fie, ca noi sa nu ramanem complet despuiati pe dinauntru si goi...

De fapt,, vroiam doar sa va multumesc pentru ceea ce sunteti! :) intelegatori, incurajatori, luminosi, calzi, simpatici si ... rabdatori!!! Lubileah

2 comentarii: