marți, 5 octombrie 2010

Inregistrari Akashice

O carte veche, voluminoasa, dezvaluie o intelepciune traditionala

Poti avea experienta unei intelepciuni intuitive care pare sa fie generata in afara experientei si potentialului tau. Aceasta intelepciune este inerenta in noi toti, si trebuie doar captata pentru a fi inteleasa.

Cunoastere si intelepciune colectiva, venind din surse stravechi. Potential enorm de eliberat. Inregistrari akashice. Astrologie.

Negativ
A fi incapabil sa intelegi mesajele intelepte sau sfaturile primite, SAU a fi blocat in acceptarea doar a ceea ce dicteaza traditia.

Okei, mai are rost sa amintesc ca una dintre "glumele" lui a fost chiar asta: ca probabil, vazand in vis acele "formule" accesez Akasha :))) A ras el ce-a ras pana n-a mai ras, dupa o noapte de insomnie cu formule in fata, ahahaha... Blocata nu cred ca mai sunt, tocmai cautam cate ceva despre nisip, sa inteleg pe unde m-am plimbat in noaptea aia, si, in Femeia Nisipurilor a lui Kobo Abe citesc: CAND NU TE AMENINTA NICIO PEDEAPSA, NU SIMTI NICI BUCURIA EVADARII! Asa ca, DA, am inteles pacatul ce apasa peste casa mea! :) Asta inseamna ca SI TU, doar suntem OGLINZI! :))))))



Legat de astrologie, studiam cu sora Bluemoon, intr-o alta noapte, intr-un alt vis, ce stiu eu ce manuscrise despre case astrologice, si am si aflat raspunsuri la o problema comuna! Iar azi noapte, studiam prin spitale putina medicina... :))) deci, intrebare intrebatoare: Eu cand ma mai odihnesc?!? La workshopul la care invat cantecele samurailor?!? Nu prea cred...(nu stie dl. regizor ce vise cu samurai am avut eu, dar mai ales cu armurile lor!!! (hehehehehe!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu