duminică, 31 ianuarie 2010

Visul Elfului



M-a marcat foarte tare ce mi-a povestit "Piticul" despre ce faceam eu prin visele sale! Asta imi aminteste de un test la psihologie facut cu ani in urma, cand am desenat un nor albastru din care cadea ploaia pe o sina de tren... i-am pus titlu: "Ploaia pe sine!" Prietenul cel drag mie s-a uitat cu multa candoare si mi-a spus: incredibil, exact cum esti tu! Cerul care plange sunt lacrimile tale, sensibilitatea ta, arata cum esti tu in adancul fiintei, iar sina de tren, fierul cel dur este ceea ce vrei tu sa fii in fata celorlati!

Era incredibil, m-am simtit atat de descoperita incat nu am mai desenat nimic in seara aceea de Sf. Andrei pe care nu am sa o uit niciodata :))) Iubirea mea era un cal alb, (pe care nu l-am luat cu mine deoarece ii iubeam libertatea, nu imi doream sa il transform in sclav) eu- un cub transparent de cristal, iar cariera mea ducea pe niste trepte, in sus, intr-un Templu Ancestral! :)

E, a trecut foarte mult timp de atunci dar parca vad si astazi, cu ochii mintii, paltonul meu negru, lung pe care mi-l cumparasem cu o zi inainte, parul lung si negru care imi curgea in valuri pe umerii si , vorba prietenului drag ... "bleacs, cei doi ochi mari" ;P

De ce scriu toate lucrurile acestea acum si aici? Habar nu am! Simt o chemare spre aceea perioada din viata mea, o perioada uitata din cauza unor ambitii si competitii desarte, simt dorul de acele clipe cand totul era simplu si liber, chiar si iubirea :) si imi vine sa rad! Mi-a ramas atat de limpede si clar testul acela in cap, cei din jur erau complet fascinati de raspunsurile mele, mi-au zis: "mai, tu ai un suflet tare curat!"... Eh, intre timp nu mai e asa de curat, stati linistiti, au trecut anii, au aparut pasiunile, calul cel alb basca a capatat de-a lungul vremii multe aspecte si multe culori! Dar stiti ce e frumos? Acum, fix in aceasta perioada simt o voce calda, prietenoasa, curata care ma cheama "acasa". Am visat iar locul "acela", dar nu mi-am amintit aproape nimic, ... dar senzatia a ramas in intregime ca un parfum intiparit in piele, ca un sigiliu pus in lumea reala si venit din astral ... il simt, il recunosc atat de bine de fiecare data, ah, daca as fi pe jumatate Tolstoi sa il pot descrie in cuvinte... :)

Iar visul acesta, fix in noaptea in care eu am simtit ca am fost "pe acasa" vine ca o alta confirmare, ca o iluminata lamurire! "Inca mai cauti" zice piticul cel drag, inca "mai plangi intr-o camera mica", apoi "dispari brusc" doar pentru a aparea "sus", pe un leagan! Ce mult mi-a placut acest vis, e incredibil, parca vad harta sufeltului meu (pe care, apropo, am visat-o odata) si parca "de sus" inteleg mult mai bine! Multumesc, Pitic drag, daca ai stii ce mult m-ai ajutat!!!

Si ce interesant, fix inainte sa primesc mailul citeam din Dan Seracu despre somnul creativ si controlul viselor! Poate ar fi frumos sa inchei cu cuvintele acestui om de Lumina si sa le spun tuturor celor "implicati" MULTUMESC!!!

"Visele iti ofera comunicari importante pentru rezolvarea problemelor din acel moment, pentru dirijarea sentimentelor tale. Putem diminua astfel stresul, putem ameliora sanatatea... (...) Inconstientul nostru de multe ori comunica cu noi prin "presentimente" sau este intermediarul dintre Ei si noi. Exersand, vei constata ca pe zi ce trece ai tot mai mare incredere in aceste "presentimente"... Controlul viselor este, de altfel, una din caile de legatura cu Spiritele Superioare..."

Noapte buna si vise cat mai frumoase!!!

2 comentarii:

  1. nu ma asteptam ca acest vis pe care l-am avut sa fie atat de important...
    sa stii ca am facut un pas mare inainte,de azi am mai scapat de o teama,da,teama de a-mi intelege visele:)
    gata acum pot sa merg la somnic zambind:)
    >:D<Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca te-ai linistit, pitic drag! esti un suflet tare curat, iti multumesc pentru asta! Am mare nevoie acum sa vad intentiile curate si bune! ce ciudat, la majoritatea oamenilor mari ele dispar! cate intentii "bune" m-au ranit in ultimul timp, daca ai stii... de abia astept sa te strang in brate! de la tine si de la cei ca tine invat mai mult decat din toate cartile si stiintele sacre... si inteleg tot mai bine de ce: "de nu veti fi precum copii, nu veti intra in Imparatia Cerurilor" MULTUMESC, COPIL CURAT! :*

    RăspundețiȘtergere