luni, 18 ianuarie 2010

Concluzie



Ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a demonstrat inca odata ca vindecarea e in noi, ca putem sa o cautam ani de zile in afara noastra- dar nu acolo o vom gasi! Ii multumesc lui Dumnezeu ca m-a ajutat sa gasesc calea rugaciunii, ii multumesc pentru toate darurile pe care mi le face zi de zi! Il rog sa ma ierte pentru slabiciunile mele, il rog sa ma ierte cand se intampla sa nu ascult de Ingerul meu si aleg sa am mai multa incredere in altii decat in mine insami! Mi-am mai primit o lectie, una dura si minunata in acelasi timp... de astazi stiu sigur ca tot ceea ce Fiinta mea simte NU E MINCIUNA! Drept urmare, am sa o ascult numai si numai pe ea! Se pare ca alegerea de a crede in celalalt mai mult decat in mine era o mare greseala! Invat, invat... mai cad intr-o capcana, asa e viata! Ce ciudat, cum suntem prinsi in capcana celor mai simple lectii, foarte interesant! Imi vine sa rad cum rade Jim Carey in Man on the Moon, inainte sa moara, cand vede "pacaliciul" :) S-a mizat iarasi pe naivitatea mea, pe increderea mea oarba in oameni! Acum chiar cred ca vin de pe alta planeta... mi-a tot zis mie un prieten care a avut si un mare rol in viata mea: "you are Stardust!" si m-a "obligat" sa vad filmul! :) Desigur, atunci mi se parea un compliment, unul dintre cele mai frumoase facute vreodata, acum nu mai sunt sigura ca nu e un blestem. Am tot zis eu: "pe mine m-a blestemat cineva sa vad numai partea frumoasa din oameni!" Doamne, chiar e un pacat acesta? Chiar trebuie sa platesc in felul acesta increderea mea oarba in oameni, naivitatea pe care stiu ca o am? Acesta e pretul pentru ca refuz sa ma "acresc" si aleg mereu si mereu iubirea, care e de fiecare data prost inteleasa?

Dar Ingerul e aici, cu mine, il simt de fiecare data cum ma ia in brate, il simt cum imi mangaie obrazul plin de lacrimi si-mi sopteste cu dragoste: ADEVARUL E IN TINE, NU-L CAUTA IN AFARA TA! SI VINDECAREA TOT ACOLO O GASESTI!

"Simt ca esti pe drumul cel bun si stiu ca te va ajuta foarte mult aceasta experienta, chiar daca iti arata ce NU VREI!" zice ea, atat de draga sufletului meu! Si atunci eu ce sa mai spun? Cand simt ca atatia oameni au incredere in mine, chiar si atunci cand fac greseli copilaresti? Ma obsedeaza o replica din OSTROV, foarte tare a vibrat in mine, nu stiu de ce : "Pe diavolul asta il cunosc personal!" Asa as incheia! Prietenii stiu de ce... :) :) :)



CRED, DOAMNE, AJUTA NECREDINTEI MELE!
CRED, DOAMNE, AJUTA NECREDINTEI MELE!
CRED, DOAMNE, AJUTA NECREDINTEI MELE!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu