vineri, 15 ianuarie 2010

...miracolul unui singur lucru...



Multumesc, om frumos de lumina ce esti! Multumesc pentru incurajarile tale, pentru incredibilul simt al sincronicitatii pe care l-ai avut de fiecare data, pentru sfaturile tale, pentru tot ceea ce esti in viata mea! Doar atat as mai zice :" such stuff as dreams are made on!" :) Sau, daca tot il iubim amandoi pe prietenul Feodor, as mai adauga ceva: "in orbecaire, Lumina- deodata!" :)

Tot ce ai fi putut sa-mi daruiesti mi-ai daruit deja! Asa ca, faca-se voia Domnului, prieten drag! Dar stii ceva? Si eu, la randul meu pot zice "simt ca am invins!" :) Caci acolo unde ne intalnim noi, nimeni si nimic nu ne poate desparti! Si asta e tot ce conteaza! Daca ma gandesc la "precum in Cer, asa si pe pamant", sau la "ceea ce e jos e la fel cu ceea ce e sus pentru a implini miracolul unui singur lucru" simt cum zambetul tainic care iti place tie atat de mult mi se asterne pe chip! Da, da, da... stiu un mare secret pe care nu-l spun la nimeni! Stii de ce nu? Pentru ca Pacaliciul nu poate citi gandurile noastre, dragul meu prieten! Te imbratisez, Lumina de om! Numar zilele pana cand te voi strange cu adevarat in brate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu