marți, 19 ianuarie 2010

Dupa roadele lor ii veti cunoaste...


"Pentru ca unde este comoara voastra acolo va fi si inima voastra. Ochiul este lumina trupului. Daca ochiul tau este sanatos, tot trupul tau va fi plin de lumina; dar daca tot ochiul tau este rau, tot trupul tau va fi plin de intuneric. Asa ca, daca lumina care este in tine este intuneric, cat de mare trebuie sa fie intunericul acesta!

Nimeni nu poate sluji la doi stapani. Caci sau va ura pe unul si va iubi pe celalalt; sau va tine la unul si va nesocoti pe celalalt: Nu puteti sluji lui Dumnezeu si lui Mamora."

"Intrati pe poarta cea stramta. Caci larga este poarta, lata este calea care duce la pierzare, si multi sunt cei ce intra pe ea. Dar stramta este porta, ingusta este calea care duce la viata, si putini sunt cei ce o afla"

"Paziti-va de proroci mincinosi. Ei vin la voi imbracati in haine de oi, dar pe dinauntru sunt niste lupi rapitori. Ii veti cunoaste dupa roadele lor! Culeg oamenii struguri din spini sau smochine din maracini? Tot asa, orice pom bun face roade bune, dar pomul rau face roade rele. Pomul bun nu poate face roade rele, nici pomul rau nu poate face roade bune. Orice pom care nu face roade bune este taiat si aruncat in foc. Asa ca dupa roadele lor ii veti cunoaste. "

Tot Adevarul e cuprins in acesta carte. De ce caut atunci in alte parti? Chiar aveam nevoie de inca o lectie ca sa inteleg asta? Doar stiam ca asta e lectia mea pe anul acesta, stiam inca de la inceputul anului. Acesta este drumul meu, aceasta este Legea mea! Stiu cine sunt, de ce astept raspunsuri din alte parti?

"Nu orisicine care imi va zice "Domne, Doamne" va intra in Imparatia Cerurilor, ci cel ce face voia Tatalui meu care este in Ceruri. Multi imi vor zice in ziua aceea "Doamne, Doamne! N-am prorocit noi in numele Tau? N-am scos noi draci in numele Tau? Si n-am facut noi minuni in numele Tau? Atunci le voi spune curat: "Niciodata nu v-am cunoscut, departati-va de la Mine, voi toti care lucrati faradelege.

De aceea, pe orisicine aude aceste cuvinteala Mele, si le face, il voi asemana cu un om cu judecata care si-a zidit casa pe stanca."

Nu putem sluji in acelasi timp natura noastra inferioara si cea superioara, spune Aivanhov. "Ceea ce este inaltat intre oameni este o uraciune inaintea lui Dumnezeu"

Va recomand acest articol minunat, semnat de prietenul Doru Bem:

Evangheliile revelate. Omraam Aivanhov descâlceste itele crestinismului

"DAR POARTA INITIERII O TREC NUMAI ACEIA CARE SUNT CAPABILI DE MARI SACRIFICII SI RENUNTARI."

Cat de mult trebuie sa ii multumesc lui Dumnezeu pentru prietenii pe care mi i-a scos in cale, pentru toti acesti prieteni pe care ii simt atat de aproape de sufletul meu!

Ma uit in jur si simt curatenie, iubire, lumina, intelegere, compasiune, bucurie... acestea sunt relatiile mele de suflet, de "familie stelara"... Asta e tot ce conteaza! A, si inca ceva:

"Caci nu este nimic ascuns care nu va fi descoperit, si nimic tainuit care nu va fi cunoscut!"

Si cu asta, am spus tot si am terminat definitiv cu cei care ma tarasc mereu si mereu pe drumuri si carari intortocheate! PUNCT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu