sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Razboiul Nevazut

Sunt deschise Cerurile, simt cum primesc acelasi raspuns de peste tot! :) Si cred ca a venit vremea sa multumesc, sincer si din toata inima pentru toate suferintele primite anul trecut, pentru TOATE! Acum inteleg din ce in ce mai bine DE CE A VENIT BOALA, DE CE M-AM SIMTIT TRADATA, DE CE A TREBUIT SA INVAT IUBIREA CEA ADEVARATA PRINTR-O PIERDERE! Acum e totul atat de clar in inima mea, imi vine sa zburd pe campii, sa ma bucur de clipa aceasta, de zilele acestea si de intreaga mea viata! Acum sunt singura ca mi-am ales candva, demult, singura drumul acesta, avand incredere ca voi putea invata TOT ce mi-am propus si nu am invatat la timpul potrivit! Am avut incredere in forta si puterea Credintei si bine am facut! Caci fara ea, as fi fost demult una cu pamantul, praful si pulberea s-ar fi ales de mine! Dar acum, uite, am Credinta si nu mai am nevoie de nimic!

Si am primit si semnele cele bune cum ca, iubind si daruind iubirea, nu poti pierde nimic, nimic! Cat de mare e taina lui Dumnezeu!!! Incep sa inteleg ca mi se da sansa sa merg pe un drum special, deosebit, singurul drum care duce "acasa", daca tot visez eu "locul acela" atat de des :) Dar acum inteleg ca nu poti pasi pe drumul acela daca nu esti curat, daca nu ai invatat lectia iubirii si a credintei! Doamne, sunt un om atat de mic si pacatos, sincer o spun, nu cu fatarnica modestie! Sunt, am atat de putina credinta, am inteles asta zilele trecute, stiu totul logic si rational, insa practica ma mananca :) Dar ma bucur enorm ca am inteles lucrul acesta, pot pleca in felul acesta de la un punct de adevar spre mai departe! "Dreptatea lui Dumnezeu oamenii nu o stiu si nici n-o pot sti. Le este accesibila aici numai cea omeneasca!"

Bine zicea prietenul Dostoievski: "Frica e blestemul omului." Modice fidei quare dubitasti?”

Vreau sa incep acest nou an lucida, vreau sa ma arunc in realitate cu toata increderea si forta, se pare ca aici am eu probleme, ca in lumea viselor sunt bine mersi, ca la mine acasa :) Stie Bluemoon de ce, ca doar ea mi-a zis ce ascendent am! O si imbratisez cu ocazia asta, tare si strans, cu multa dragoste. Si as incheia tot cu Steinhardt, nu ca sa tot umplu blogul cu citate, ci ca sa va conving sa vi-l faceti prieten de nadejde:

"Expresia aceasta razboiul nevazut referitoare la conditia crestinului in legatura cu un puternic si nemilos adeversar nu e o poveste metaforica, e o treaba serioasa. Crestinul duce un razboi pe care trebuie neaparat sa-l castige, nu incape onorabila predare si de aceea el nu poate considera razboiul drept ceva superficial. El isi concentreaza toata viata in jurul victoriei urmarite, el isi insuseste pe deplin cvintele feldmaresalului Rommel: odata declarat razboiul, nimic alta nu mai conteaza decat sa-l castigi, restul tot e zeama de varza."



Deci, puneti mana si pe "razboiul nevazut":

http://www.scribd.com/doc/33062/Sf-Nicodim-Aghioritul-Rzboiul-nevzut

„Din vremurile profeţilor, cerul se ia cu asalt şi doar cei curajoşi l-au cucerit”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu