luni, 25 ianuarie 2010

In waal ma' saajakta!


In noaptea de sambata spre duminica am avut unul dintre cele mai intense vise experimentate vreodata. M-a marcat atat de puternic incat vreo ora dupa ce m-am trezit brusc, intr-o panica totala, nu am reusit sa adorm. Imi era rau fizic, imi fugise sufletul de la loc! Are rost sa mentionez ca panica nu este ceva ce ma caracterizeaza? A doua zi, bantuita fiind de acel vis din care nu imi aminteam decat starile intense si o singura imagine despre care nu am sa vorbesc aici, mi-a venit obsesiv in minte visul lui Jaguar Paw din Apocalypto, in care Fish Hunter il avertizeaza: RUN! Senzatia aceea am avut-o intreaga ora din noapte in care nu puteam adormi de frica... nu vroiam decat sa fug unde vad cu ochii! ... m-am linistit prin rugaciune si in cele din urma am adormit si am vazut o piramida iar in varful ei, precum imparatul perfid din Apocalypto, un "domn" contemporan cu noi, pe un tron imens ne privea de sus, pe mine si multimea de oameni adunati acolo. Era apogeul civilizatiei iar eu, cu un sul de hartie in mana, citeam Drepturile Omului. Nimeni nu asculta, eram nebunul care urla in desert si nimeni nu-l baga in seama, parca eram invizibila! Oamenii se uitau mai mult sau mai putin ingaduitor la nebuna mistica care, in loc sa-si vada de viata si de distractii, citeste niste ineptii care nu intereseaza pe nimeni!

Mai multe nu am sa spun, am sa ma opresc aici. Interesant insa viteza cu care inca de a doua zi incepeau sa vina coincidentele la mine! Si curios cum acest "imparat actual" ar putea simboliza o putere care cam guverneaza o anume ordine mondiala... interesant sa realizez ca logic si rational nu m-ar fi dus pe mine mintea deloc intr-acolo... in fine! A fost iarasi senzatia de "beculet care se aprinde" dar si senzatia ca lucrurile nu se indreapta catre o directie tocmai buna. Dar am sa ma opresc aici, deocamdata...

Sa dea Dumnezeu ca toate visele mele si coincidentele si intuitiile sa fie rod al imaginatiei si sa nu se intample ceea ce am simtit cu toata Fiinta!Dar fie noua dupa voia Domnului! Amin

"Until one day the World will say: I am no more and I have nothing left to give."



Si cateva citate dragi din APOCALYPTO:

“Frica este o boală. Scoate-ţi-o din suflet. ”
In Mayan: Le saajkilo jump’eel k’oja’anil. Jo’os ta puksi’ik’al.

Am văzut o gaură în Om. Adâncă, asemeni foamei pe care nu o potoleşti niciodată.”
In Mayan: Tene’ tin wilaj lu’ulumkabe yaan ti jump’eel noj jool tu puksi’ik’al. Jun’p’eel jool bey wi’ij mun xu’upule.

“Înalţă-ţi spiritul. Să crezi că ai putere.”
In Mayan: Liik’sa wo’ol, tukle’e yaan a muuk’.


“Noi căutăm un nou început.”
In Mayan: Yan kaxtik tuumben chuunuj.

“Acestea sunt zilele marii noastre lamentări. Pământul este însetat. Recoltele noastre sunt distruse.”
-- Marele Preot, APOCALYPTO

“Fiule, nu-ţi fie frică” (Flint Sky către Jaguar Paw) In waal ma’ saajakta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu