vineri, 8 ianuarie 2010

De la Stelu la Parang :)




Am ajuns si la raspunsul visului, am inlemnit acum si dupa ce scriu asta inchid tot si merg la culcare:

"Iata si cateva nume toponimice de unde am retinut sus citatele referirii:
Muntii Parang, Ostrov, Hateg, Retezat..." etc.

http://dacia.org/html/dacia_magazin.html

martie 2005, pag. 18

Parangul
e primul pe lista... daca cititi mai jos postarea cu visul o sa intelegeti mai multe. E un vis de prin, da, 10 nov. 2004, cand habar nu aveam de toate astea! Acum chiar ma duc sa ma culc, cine stie ce mai visez? Bine ca mi le notez, se pare ca uneori raspunsurile vin dupa 6 ani :))) Trec mai jos citatele, ca sa intelgeti la ce ma refer... nu, ca la mine se leaga tot mai multe, numai ca ma opresc aici, mi s-a cam taiat rasuflarea... MULTUMEEESC!!!

"Uriaselor li se mai spunea uneori si zane... Acesti Uriasi aveau chip asemanator cu al oamenilor, doar ca in loc de doi ochi ei aveau unul asezat deasupra de nas, unul mare si butucanos (...vreo mutatie genetica , urmare a incompatibilitatii genimice om- inger veghetor cazut?)

" (...) Astazi sunt foarte intoarsa. Nu pot sa ma gandesc la nimic altceva decat la locul acela. Cum sa-l gasesc? Unde sa-l gasesc? Sper ca odata sa ajung prin Parang si sa-mi dau seama pe unde vine locul acesta. Exista el in realitate, sau exista doar acolo, in lumea visului? - 10 nov. 2004)

Noapte buna!!!

P. S. Sa va reamintesc, am ajuns la aceste raspunsuri plecand de la cantecele - care ma obsedau si cu care am intrat in noul an - ale lui Tandarica si ale stelarului Stelu Enache... asta asa, ca sa nu mai rada dragii mei de obsesiile mele :) Si sa nu mai aud de "Crede si nu cerceta!" Daca nu as fi cercetat toata viata stim noi pe unde m-as fi plimbat acum... :) Va imbratisez tare-tare!



Muzica asta se inspira din stele... :)
... "se inspira", ce fumooooos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu