vineri, 29 ianuarie 2010

Magia unui zambet gratuit



Ajutorul vine de peste tot, simt asta tot mai intens- si in asta consta omenia, cum spunea parintele Steinhardt: Poate ca nu ne putem impotrivi unui intreg sistem sau unui imparat nebun, daca vreti, dar atunci cand aproapele nostru este calcat sau scuipat, potem alege sa fim Oameni, sa nu-l lovim si noi cu gheata in coasta, sa nu-l batjocorim cu gandurile si comportamentul tau- ba din contra, sa-i daruim un zambet sau o vorba buna care astazi valoreaza mai mult decat toate darurile materiale!

Astazi cineva mi-a daruit un zambet, un zambet gratuit, si am simtit cum se deschid Cerurile dintr-o data, am simtit cum toata ora aceea de despicat firul de par in patru si-a pierdut intrega insemnatate in comparatie cu acest zambet venit dintr-un loc strain... Atat am avut de spus sau de scris pentru ziua de astazi! Astazi am fost fericita, pentru ca am primit un zambet gratuit :) A fost unul dintre cele mai frumoase cadouri primite in ultimul timp si o confirmare ca fericirea e mereu AICI, PRETUTINDENI!... Aceste gesturi marunte, banale ma fac fericita!!! Asa ca am sa le dau mai departe... :) :) :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu