marți, 29 iunie 2010

Leapsa 5

Nu stiu ce-i cu mine, simt nevoia sa ma joc ... se apropie vacanta cu trenu' din franta... curand o sa ma joc cu Puiutii. Yeaaaaaaaaaaiii!!! Pana atunci:

5 melodii care au fost pe repeat in ultima saptamana:

5 filme pe care le-am vazut de n ori
  • Lista lui Schindler
  • Amadeus
  • Ostrov
  • Actorul si Salbaticii
  • Padurea Magica (- din visul meu, care apare obsesiv din vreme in vreme, doar cand mi-e bine!)
5 luni pe care le vreau inapoi
  • orice luna din copilarie :)
  • luna cu ploaia de stele din Padis- nu mai stiu nici macar anul :(
  • martie 2004
  • septembrie 2009
  • iunie 2008
5 locuri in care as vrea sa merg
  • Parang, Crucea lui Ursache, pentru ca Padurea Magica din vis cica ar fi acolo :)
  • Prislop la orice ora
  • Machu Pichu
  • Japonia :)
  • unde e Parintele Arsenie si Cleopa si Fecioara cu Iisus (la momentul potrivit :)
5 persoane carora as vrea sa le spun ceva frumos si nu pot sa o fac personal

nu
am
aceasta
problema
cred!

Mi-am dat seama si eu, draga Dresorule de Unicorn, de un aspect frumos al vietii mele: eu le tot multumesc oamenilor (si iepurilor) in vis: lui Bugs Bunny :)), lui Toma Caragiu, lui Nichita Stanescu, lui Malkovich... cu altii vorbesc, chiar daca nu sunt langa mine. Problema la mine e alta, dar e tarziu... Noapte Buna! :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu