luni, 7 iunie 2010

Invocatie



Iarta-ma... si aminteste-ti de mine! :)

De dragoste

"Ea stă plictisită şi foarte frumoasă
părul ei negru este supărat
mâna ei luminoasă
demult m-a uitat, -
demult s-a uitat şi pe sine
cum atârnă pe ceafa scaunului.

Eu mă înec în lumine
şi scrişnesc în crugul anului.
Îi arăt dinţii din gură,
dar ea ştie că eu nu râd,
dulcea luminii faptură
mie, pe mine mă înfăţişează pe când
ea stă plictisită şi foarte frumoasa
şi eu numai pentru ea trîăiesc
în lumea fioroasă
de sub ceresc."

Eu= Laura
Ea= Maria


"FIE SA RENASCA NUMAI CEL CE HAR ARE DE-A RENASTE CURATIT PRIN JAR DIN CENUSA-I PROPRIE SI DIN PROPRIU-I SCRUM ASTAZI CA SI MAINE PURURI SI ACUM!"

Vezi, dresorule de inorogi, invat repede!!!!! :)

3 comentarii:

  1. :)) Invata repede ca mergem tai :))))))))))))))

    Ma bucur ca l-ai implicat si pe consateanul meu in aceeasi scriere :D si tot dintr-ale lui, pentru dincolo de linie: "Ma ridicam din somn ca din mare, scuturandu-mi lin undele, sprancenele cristalizate de sare... visele"

    RăspundețiȘtergere
  2. Hahah! Trebuie sa invatam repede ca avem restante :)) Eu am 6, tu numai 3. Si vrem sa intram in bac intr-a 12a. Eu zic sa luam meditatii :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. eu zic sa nu! mai bine mirosim vara, ascultam greierii, vorbim cu Doamne Doamne, ajutam semenii, ne aruncam in mare si privim stealili... :))) gata, o vreme, cu catili si meditatili, a venit vremea sa mai si traim! si sa ne bucuram de soare si de viata...

    hopa diliida, buna dimineata
    hopa diliida, dulce-i viataaaa!!!

    P.S. iarta-ma si intelge... iechipajul martial m-a crescut CUM A PUTUT!!! :)))))))))

    RăspundețiȘtergere