vineri, 11 iunie 2010

"А напоследок я скажу" -"A cruel romance"

Daca inca nu ati vazut acest film Zhestokiy romans in regia lui Eldar Ryazanov, eu vi-l recomand din toata inima. Acum e tarziu si filmul asta a rascolit niste amintiri tare triste in mine, de care credeam ca am uitat... :( Asa ca , inchei aici, mai ales ca de maine incep repetitiile la un nou proiect, "Don Juan" :) Noapte buna si vise minunate! Sper sa am puterea sa scriu alta data despre acest film. Daca nu, asta este... as fi vrut sa spun ceva acum- ar fi iesit o furie din mine- dar am invatat sa ma opresc... ce bine!!! Vai, nu am sa uit luni de zile "multumescul" ei din final :(

Intrabare: oare chiar majoritatea barbatilor sunt niste fugari? Avea dreptate BlueMoon... nu stiu, nu stiu, draga mea, unde sunt razboinicii de altadata!!!
Cu fiecare clipa care trece, imi dau seama ca sufletul meu este foarte apropiat de Rusia, de spiritul ei, de povestile ei, de limba asta... cu fiecare clipa care trece... vai, ce val de coincidente iar... coplesitoooor!!! ilya



... o poveste in afara timpului... nici o natie nu a reusit sa-mi atinga sufletul asa cum o face neamul asta de panimasi. Asta este! spokoĭnoĭ nochi! noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu