joi, 3 iunie 2010

Ce de lupi se inconjoara

Pentru ca mie, prin Motu Pittis mi-au parvenit o gramada de informatii la care eu nici nu visam sa am acces :) Nu stiu de ce a facut el asta pentru mine de dincolo de curcubeu ?! Poate pentru ca i-am trimis adesea gandurile mele, poate pentru ca am aprins din cand in cand o lumanare... poate pentru ca m-am aflat printre cei putini care i-au inteles sufletul si pleata ninsa... nu stiu... sau poate pur si simplu pentru ca am vrut sa aflu, sa stiu si sa inteleg! Nu stiu de ce m-a ajutat (si inca ma ajuta!) atat de mult omul acesta si nu stiu cum as putea sa-i multumesc vreodata! Dumnezeu sa-l odihneasca acolo unde este! Iti multumesc, Motule, pentru sfaturile tale minunate pe care mi le daruiesti pana in zi de astazi! Iti multumesc din tot sufletul meu pentru increderea pe care mi-ai aratat-o de atatea ori...

as putea jura ca uneori, cand iti ascult muzica, te strecori in odaita mea si stai o vreme aici, in liniste, veghind ca totul sa se desfasoare conform planului :))) te imbtratisez tare, prieten drag!!! Iti promit ca n-am sa ma opresc din drum... :) oricate haite de lupi m-ar ameninta!!!

Iata, iata - stropi de ingeri cad in fum,
Iata, iata - lupii ies la drum,
Iata, iata - aripi grele trec in scrum,
Iata, iata - te tocesti de-acum.

Cheama-ti cainii langa tine
Lupii vin in cercuri line
Lupii cresc in noptile tiptile
Nu te-ntoarce-acum

Urca-aripi de fiare arse
Vreamea-ascute foc prin plase
Vremea-innoada ganduri roase
Taie-ti drum in drum

Cheama-ti cainii - se-mpletesc soapte de lut,
Culca-ti pasii - lupii calca mut,
Iata-ti cainii - prin gropi calde se invart,
Lasa-ti cainii - boturi vechi se-ascut.

Inveleste-ti rasu-n umbre,
Prea-s in drum doar coturi strambe -
Gheara stie lin sa umble,
Uita ce si cum,

Lin pe cale urca-ti urma,
Musuroaiele-si tin gura,
Urma-n urma scapa turma,
Primul, la ce bun?

Iata, iata - spini de panda ard pe crang,
Iata, iata - sopate arse curg,
Iata, iata - caluseii-n joc se frang,
Iata, iata - aerul ti-e stramt.

Dimineata nu-i senina,
Lupii semnul si-l anina,
Peste zare din colina,
Printre ochi de fum,

Lupii-si flutura iar goana,
Haita-ntreaga-si line rana,
Haita lung isi suna spaima,
Nu te-opri acum.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu