luni, 28 iunie 2010

De unde sa incepem?

Prima lectie de actorie a fost asta: profu a venit, a vorbit si ne-a rugat sa scriem seara, cand ajungem acasa, ce am simtit noi ca ni se potriveste din tot ce a spus el despre ce ar trebui sa faca un invatacel in ale actoriei la inceput de drum... a doua zi ne-a intrebat pe fiecare ce am notat si ce ne amintim. I-am citit tot ce am scris si ce mi s-a parut mie interesant, iar cand a venit vremea sa-i spun ce cred eu ca mi se potriveste din tot ce a spus el, i-am raspuns:

"IMPACA-TE CU TINE!"

"Atat?" m-a intrebat el?
"Atat!" am raspuns eu.
"Ti-ai ales o tema grea, draga mea!" mi-a raspuns el. "Sa te tii de ea!" :)

Am fost intr-o vara intr-un loc special... asteptam in fiecare zi ca el sa sune, sa vorbim. Mi-era atat de dor si numai marea putea oarecum amortiza durerea ce o simteam. Totul era un joc, care pe mine m-a costat enorm. Acolo am primit multe semne si in ciuda aparentelor probleme care se iveau si parca imi puneau sageti si bete in roate, am invatat ceva extrem de important! Era seara, de fapt, era amurgul, se insera si parca toate lucrurile si umbrele lucrurilor prindeau viata si imi radeau in fata, radeau parca de mine, de slabiciunea si neputinta mea. Cerul apunea dincolo de marea catharsica si albastra iar eu am simtit, asa, netam nesam- deodata, linistea. Fix in acel moment s-a auzit de la terasa un cantec... si o vreme nu am inteles de ce a rezonat atat de puternic in mine. Apoi am aflat: eram certata cu mine, nu ma mai iubeam... cineva ma ignora si eu credeam ca e vina mea si ma certam zilnic pentru asta. Si atunci, in seara aceea si toata dimineata urmatoare mi-a rasunat in urechi acest cantec:



LOVE STORY -WHERE DO I BEGIN?
Andy Williams

Where do I begin?
To tell the story of how great a love can be
The sweet love story that is older than the sea
The simple truth about the love she brings to me
Where do I start?

With her first hello
She gave a meaning to this empty world of mine
There'd never be another love, another time
She came into my life and made the living fine
She fills my heart

She fills my heart with very special things
With angels' songs, with wild imaginings
She fills my soul with so much love
That anywhere I go I'm never lonely
With her around, who could be lonely?
I reach for her hand
It's always there

How long does it last?
Can love be measured by the hours in a day?
I have no answers now, but this much I can say
I know I'll need her 'til the stars all burn away
And she'll be there

How long does it last?
Can love be measured by the hours in a day?
I have no answers now, but this much I can say
I know I'll need her 'til the stars all burn away

And she'll be there

Sa incepem de aici, dragii mei, sa invatam sa ne iubim si sa ne impacam cu noi insine!

Ascultand atunci, la mare, cantecul acesta, am inteles unde gresesc! Asteptam sa vina cineva sa-mi spuna vorbe frumoase, aveam nevoie vitala de cineva care sa-mi arate drumul, sa-mi spuna incotro sa plec, sa-mi spuna cine sunt, sa ma iubeasca... si atunci, in seara aceea, m-am intalnit cu mine! A fost cea mai frumoasa intalnire din acea vara! Asa ca, dragii mei, eu va dau o tema de gandire pentru aceasta vara: nu asteptati nimic de la nimeni! Faceti voi pentru voi ceea ce ati astepta sa faca altii pentru voi! Dedicati-va cantece care sa exprime iubirea ce o aveti pentru Ingerasul care e acolo, inauntru, dar se ascunde bine! Si impacati-va cu voi in vara aceasta! O sa vedeti cum intrega lume din jurul vostru si chiar intreg Universul o sa se schimbe!
Va imbratisez! Sa aveti o vara magica, minunata!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu