joi, 24 iunie 2010

...I can shine even in the darkness...

Despre coincidente, iar si iar, sau despre cum ajung anumite informatii la mine "din intamplare". :) Cautam niste yantre pe google, nu stiu de ce?!? Am vazut la o prietena cateva si mi-au placut foarte mult, (cu toate ca simt ca drumul acesta nu mai este al meu :) Si, cautand eu yantre, ce gasesc? Un simbol pe care il desenam in perioada liceului peste tot, pe caiete, pe manuale, pe banca, peste tot!!! Acuma, faptul ca eu eram indragostita de Zoli e una, ce e ciudat e ca punand zece oameni sa-ti deseneze litera Z fiecare o va desena altfel, nu? Dar asta nu e tot!

Inteleg eu intr-un final de ce cautam yantre (cum am descoperit simbolul asta, cum m-am calmat, nu mi-a mai trebuie nicio yantra) si incep sa citesc despre el... si, ce descopar???

CONECTEAZA LA ARHANGHELUL GAVRIIL!!!


Angel Comments

~Magickal Graphics~


Acum, cei care ati urmarit insemnarile acestui blog, ati observat, cu siguranta, cate coincidente minunate ma leaga pe mine de acest Arhanghel... :))) Nu e destul ca am visat cu Acoperamantul Fecioarei Maria, acum si asta??? Si de ce toate astea? Pentru ca am strigat, ca un muritor neputincios, ca eu nu mai pot si ca daca nu primesc ajutor am sa ma prabusesc!

DOVADA CLARA CA E ADEVARAT "CERE SI TI SE VA DA!" Primul gand si primul impuls a fost acela de a ma rusina. Dar pe urma m-am gandit ca Cei din Inalt se intristeaza si mai tare! Ei vor ca noi sa primim aceste daruri cu Bucurie, sa le dam mai departe, sa le vorbim oamenilor despre Iubire, Speranta si Iertare! Si de asta va spun si voua: luati cum vreti voi aceste coincidente! Dar de ce sa le ignorati cand le puteti folosi in favoarea voastra? De ce sa nu acceptam totul asa cum este? De ce sa ne blocam la talpile picioarelor si in crestetul capului si sa nu vedem dincolo de trupul fizic si celelalte "corpuri"? Oare, atunci cand e noapte si nu mai vedem soarele, el inceteaza a mai exista pentru ca noi nu il vedem? De ce sa alegem limitarile impuse de cei care incearca sa ne controleze mintea si sa ne cumpere sufletul?

De ce sa nu alegem magia, cand e aici, acum si ne bate zilnic la usa? Amintiti-va ce spunea Einstein: "ne putem trai viata in doua feluri: ca si cand nu exista miracole, sau ca si cand intrega noastra viata este un miracol!" Tu ce alegi? Eu aleg Ingerii, caci nu pot trai fara ajutorul lor!


Angel Comments

~Magickal Graphics~


"Zonar (Zoe Nar) actioneaza asupra problemelor de la nivel celular, unde sunt stocate inforenergiile provenite din alte vieti. Interesant ca este considerat si simbolul vindecarii emotionale... Cred ca sti cu totii de unde vine Lubileah! Daca nu, dati un clic pe nume! :)

Sistemul Karuna fiind o initiere in Taina Arhanghelilor permite accesul la acestia, iar Simbolul Zonar poate fi folosit pentru a invoca Arhanghelul Gavriil. Acesta ne poate ajuta sa gasim solutia optima in vederea rezolvarii problemelor de natura karmica."

Okei, nu e destul ca ma numesc Maria si ca simbolul acesta vorbeste fix de Arhanghleul Gabriel, mai trebuie sa aminteasca si de faptul ca e legat de vietile trecute? Tocmai acum? Tocmai acum cand visez atat de multe chestii cu oameni dragi sufletului meu? Ce sa fac eu cu toate informatiile astea? Voi stii sa le pun cap la cap? Asa sa ma ajute Bunul Dumnezeu, ar fi mare pacat sa plec din viata asta inainte de a striga din tot sufletul:

"Bucurati-va, caci va aduc vesti bune! Viata aceasta a noastra este un miracooooooooool!!!!!!!!!!!"



http://artaspirituala.blogspot.com/2008/11/zonar.html

i can fly but I want his wings
i can shine even in the darkness
but I crave the light that he brings
revel in the songs that he sings

my angel Gabriel

i can love but I need his heart
i am strong even on my own
but from him I never want to part
he's been there since the very start

my angel Gabriel
my angel Gabriel

bless the day he came to be
angel's wings carried him to me
heavenly

i can fly but I want his wings
i can shine even in the darkness
but I crave the light that he brings
revel in the songs that he sings

my angel Gabriel
my angel Gabriel
my angel Gabriel

Ar fi multe de spus, dar ma opresc aici! Vreau doar sa precizez ca nu am cautat aceste informatii, ele m-au gasit pe mine, asa cum au facut-o de fiecare data!

Nu forta nimic, lasa totul sa curga firesc si o sa-ti fie bine! :)

Doamne Ajuta! Maria



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu