miercuri, 2 iunie 2010

Greu de Ucis



In dimineata asta am aflat si eu ceva tare important despre mine. Am incredere in ceea ce mi s-a spus pentru ca vine de la Gavriil :) (nimic nu e intamplator, cum deja bine stiti cu totii). Imi spune ca ii e tare simpatic Bruce Willis! Eu ii spun ca suntem nascuti in aceeasi zi si in aceeasi luna... si incep toti de la masa sa rada gandind la asemanarile care ar putea exista intre noi doi :)))))))) Atunci Gavriil rosteste ceva ce mie nu-mi mai iese din minte: " mai, exista o mare asemanare intre voi doi! Sunteti amandoi GREU DE UCIS de cei care incearca mereu si mereu sa va doboare!!!" :)))

Acum, daca tot am primit aceasta confirmare fix de la Gavriil, pot sa merg la somnic linistita!!!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

2 comentarii:

  1. aham,dada,yes,ja, bine a spus d-nul GAVRIIL!!!
    "cine va sta in fata Lui in genunchi,in fata oamenilor va avea puterea sa stea drept!" haha,asa-i :):):)
    te imbratisez tare cu mult drag
    PS: azi cand a inceput "Ghidul.." era deasupra casei artelor, pe cer, un "luminis", intre nori, in forma de inima :)

    RăspundețiȘtergere
  2. vaaai, minunat! ce frumooos... :* :* :*

    RăspundețiȘtergere