marți, 15 iunie 2010

FADO sau FATUM?

Primesc raspunsuri din ... Portugalia :) ... oare de ce? Iarasi s-a deschis undeva un coltisor de Cer ... o fi de la tunete sau sunt daruri? Interesant, foarte interesant! Ce blestem, sa-ti visezi viitorul si sa nu crezi in acele vise, sa le notezi, totusi, asa, intr-o doara, pentru ca asa te-ai obisnuit, doar pentru a intelege ca totul e aidoma celor petrecute acolo... Da, stiu, "precum in Cer asa si pe pamant!" Sau, "ceea ce e sus e la fel cu ceea ce jos". Oare stiu si altii despre mine asa cum stiu eu despre altii? E inspaimantator si nu mai sunt sigura daca aceasta este un dar sau o povara... In fine!

"The lucidity and pain
Of seeing the future
And being unable to change fate"



"O people of my land
Only now I see
The sadness which I carry
Came from you"

Ce ciudat... asta as putea sa jur ca am scris-o eu! Atata ca era o poveste, se numea "Regina Papadiilor"... era vorba de scanteia aceea pe care romanii o poarta in ochi! In Portugalia nu am fost... ce are tara asta cu mine, de ce imi ciocane atat de aprig la usa sufletului acum, astazi? Nu sunt sigura ca inteleg... Am gasit-o iar pe Maria... ciudat, foarte ciudat! Cineva incearca sa-mi spuna ceva important... ce o mai fi de data asta? Si de ce vin toate informatiile astea la mine cu o viteza atat de ametitoare? Si acum, fix acum incep sa sughit... hmmmm...

Song: Maria Lisboa

"The fishwife wears slippers
And moves like a cat
In her basket a sailing ship
In her heart a warship
Instead of ravens on her veil
Seagulls come to rest
When the wind asks her to dance
She dances the dance of the sea
Her dress is of sea shells
She has seaweed in her hair
Her body beats to the engine of a trawler
She sells dreams and sea spray
Storms cry out her name
Her first name is Maria
Her surname is Lisbon"



Am nevoie disperata de vacanta, de mare, de soare, de pescarusi dar mai ales de FADO!

"Alleys of Alfama
Streets of old Lisbon
Every fado tells…
..things of your past
Alleys of Alfama
Kissed by moonlight
I wish to live there
To live close to fado" Vielas de Alfama

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu