luni, 12 decembrie 2011

stelele cu traiectorie fixa

"Siddhartha nu intreprinde nimic, el asteapta, gandeste, posteste, dar patrunde si strabate lucrurile lumii la fel cum trece piatra prin apa, fara nici un efort, fara sa se clinteasca; este atras, lasandu-se antrenat in cadere.
Telul sau este acela care il ATRAGE, caci el nu permite sa-i patrunda in suflet nimic din ceea ce ar putea sa contravina acestui tel." H. Hesse



Asculta Radio Vocea Sufletului

"Cei mai multi oameni, Kamala, sunt precum frunzele care se scutura, plutind si rostogolindu-se in aer, clatinandu-se si leganandu-se pana ajung la pamant. Altii insa, putini la numar, sunt ca stelele cu traiectorie fixa, neatinse de vant, ei poarta intr-insii propria lege si propria traiectorie."

si, desigur, mai putin si intram in anul Dragonului de Apa... :)



2 comentarii:

  1. Lam citit pe Hermann Hesse si mi s-a parut un scriitor destul de bun care exploreaza foarte bine latura religioasa.:) Apropo,am vazut toate filmele lui Ed Harris deci si Enemy at the gates.Seara frumoasa scumpa mea Maria!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am avut un intreg delir cu scrierile lui prin 2007... si se pare ca delirul revine, din cand in cand. Il iubesc foarte tare pe domnul Hermann. :)

    RăspundețiȘtergere