duminică, 18 decembrie 2011

in the underwater calling...


Eu ACUM imi propun mie sa ma reintorc in Iubire, caci- dupa cum am mai spus- acolo e locul unde suntem in siguranta si unde gandurile mai putin frumoase nu ne ajung.
Dumnezeu sa ne ajute tuturor sa ne regasim acolo- pe noi insine si unii pe altii-si in saptamana care vine sa dam dovada cu totii de smerenie, iertare si iubire. Si sa ne acceptam cu demnitate fiecare drumul ales dar si consecintele faptelor si gandurilor noastre, pentru ca doar asa, lucrand la noi insine- ajungem la desavarsire.

"Va rog sa lasati totul liber, cum si eu am lasat totul liber. Oricine ati fi tinandu-ma acum de mana, lasati-ma si mergeti pe propriul vostru drum." Walt Wittman :)

Si fie ca pe acelasi drum sa ne regasim cu totii intr-o buna zi, fara a forta absolut nimic!

Doamne ajuta! Va imbratisez pe toti, cu gandul!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu