miercuri, 14 decembrie 2011

pretul libertatii

Ati aflat cu totii, desigur, de tragedia care a avut loc astazi la sibiu:

tigroaica Mihaela, nascuta in captivitate a murit in libertate.

Nu vreau sa incep sa intorc si eu pe toate fetele povestea asta. Am citit astazi peste tot diverse pareri si diverse acuzatii: ca cineva trebuie sa plateasca, ca sa se caute cei responsabili, ca mai mult ca sigur nimeni nu va plati pentru asta, ca asa e in tara asta! Dar e cu adevarat dureros sa constat ca fix aceia care, basca, fac acelasi lucru cu oamenii care se strecoara printr-o astfel de poarta 'uitata' deschisa, proband zborul evadarii din cusca durerilor iluzorii in care ne aflam cu totii, exact aceia care fac tot posibilul sa-i atraga din nou in cusca pe ceilalti sau daca nu, macar sa le omoare sufletul inainte sa-si ia zborul, exact aceia, dragii mei, sunt cu gura cea mai mare... Si iarasi m-am intristat: pentru ca uneori, intr-o astfel de zi, atata ma duce capul...

Imi pare rau de tigroaica, cred ca e clar ca sunt un mare iubitor de animale. Si imi pare rau si de ingrijitorul ala zapacit care a omis sa inchida poarta aia... pentru ca mi s-a intamplat si mie sa fac greseli de felul asta... iertati-ma ca spun asta si ca indraznesc sa-i iau apararea, dar asa sunt eu. In schimb, nu-mi pare rau de vanatorul acela nemernic care a impuscat frumusete de tigroaica. Am spus-o clar si raspicat de multe ori ca nu suport vanatorii si am sa continui sa o spun pana la moarte... Pacat insa ca nici ei inca nu s-au prins ca "cine scoate sabia, de sabie va pieri"...

Nu stiu de ce mi-a venit in minte asemanarea asta... poate era mai bine sa tac... dar uneori e greu sa le tot tin in mine... si pana la urma, EU ASA AM INVATAT! NU M-A PROTEJAT NIMENI! Si ma bucur ca a fost asa... Ar fi fost mare pacat sa ratez sansele care mi s-au dat si inevitabil, zborul de astazi...

Inainte sa plec la 'plimbare', am sa mi-o imaginez pe Mihaela alergand prin padurea magica pe care o visez din cand in cand... Stiu si vreau sa cred ca acolo unde e, ii e mai bine! :)
Noapte buna, dragii mei! Cu incredere in mai bine!!!

Si sa ne amintim ca TOT ceea ce se intampla sa ne deranjeze foarte tare la cei din jurul nostru nu e decat oglinda a ceea ce continem noi insine. Atat am mai avut de spus inainte sa plec la culcare. Noapte buna tuturor!

KRYPTON- Pozitie de Drepti- cu Gabriel Nicolau :)



"greselile sunt colective, pedepsele sunt nominale... " :)



Ma duc la visele mele, sa-mi amintesc de stele... ascultand Radio Vocea Sufletului... :) unul dintre 'locurile' care ma ajuta sa-mi reamintesc cine sunt. Multumesc din inima pentru asta! Gata! Am plecat... :)

2 comentarii:

  1. Doar in tara asta se intampla accidente din astea,de cascadorii rasului.Cum sa ucizi un animal nevinovat? Tembelismul devine sport national.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu se intampla DOAR in tara asta, crede-ma! :)

    RăspundețiȘtergere