joi, 15 decembrie 2011

o bataie de inima adevarata


Am gasit in cutiuta mea cu amintiri o bataie de inima adevarata:

"Te iubesc pentru tot ce ai suferit, pentru tot ce te-ai bucurat, pentru cat te-ai luptat.
Te iubesc asa cum esti- asa te-am visat si asa te vreau pururi.
Te iubesc atat, incat o data de-as banui macar ca te-as face fericita, renuntand la dragostea ce am pentru tine, m-as jertfi, mi-as zugruma dragostea din suflet si sufletul insusi. "

Am trecut si eu prin lectia asta, asadar stiu sigur ca se poate sa-l iubesti pe celalalt mai presus de tine. Si de altfel... asta e singura iubire care ma intereseaza astazi si singura pe care pot sa o ofer... Va imbratisez.



Am zburat acolo unde pot fi eu insami fara probleme: Radio Vocea Sufletului :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu