duminică, 18 decembrie 2011

acceptarea

Nu ma mir chiar deloc ca vremea de afara aduce mai degraba a primavara decat a iarna... :)
De cand m-am trezit ma gandesc doar la dialogul dintre cei doi:


"- San, San, priveste...
- Chiar daca se refac toti copacii, nu va mai fi padurea lui. Marele Spirit al padurii e mort acum.
- Niciodata. El este insasi Viata, San. Este aici chiar acum, incercand sa ne spuna ceva, ca este timpul ca noi doi sa traim.
- Ashitaka, insemni foarte mult pentru mine, dar NU-I POT IERTA PE OAMENI pentru ceea ce au facut.
- Inteleg. Vei trai in padure iar eu ii voi ajuta sa recladeasca Irontown. Voi fi mereu aproape. Yakul si eu vom veni sa te vizitam... Mereu cand vom putea..."

Mononoke- hime :)

"Povestile sunt prin aer, imprejurul nostru, sunt o gramada: vesti, povesti si informatii despre tot felul de toane ale unora si noutati despre prieteni indepartati..." Henri Gougard

Asadar, aveti grija de floarea de cires din launtrul vostru... chiar si atunci cand ea este doar o micuta samanta. Aveti rabdare si... Aveti incredere in absolut tot ce vi se intampla... :)



FLORILE DE CIRES: Legenda si Simbol

2 comentarii:

  1. Am vazut si eu filmul in aceasta dimineata. Initial mi-am propus sa vad doar cateva minute si sa revin mai tarziu, insa nu m-am mai putut desprinde si l-am vazut pana la capat :). Multumesc de recomandare!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, Radu, cam asa sta treaba cu Miyazaki. Ma bucur ca ti-a placut. O seara frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere