joi, 4 februarie 2010

Soare stralucitor, imediat dupa o furtuna


Furtuna a venit si a inlaturat acele elemente ale vietii care stanjeneau situatia, purificand atmosfera si rezolvand problemele. Ce-a fost mai rau a trecut si in final situatia se poate solutiona, si refacerea poate incepe. Mai este de lucru, dar deocamdata bucura-te de eliberare si de placerea noilor inceputuri.

Caldura reinnoirii...

Negativ
Teama ca furtuna se va reintoarce curand. A fi paralizat de teama...

A iesit soarele astazi, iar eu am in suflet o bucurie de nedescris... simt ca m-am eliberat de un lant foarte greu de vinovatie care ma tinea incatusata intr-un trecut care simt ca nu-mi mai apartine! Si astazi ma bucur enorm pentru lectiile primite in ultimul timp... Am inteles a mia oara ca toti primim doar ceea ce meritam si ca a venit vremea sa ne ridicam in picioare si sa ne asumam responsabilitatea faptelor, vorbelor si gandurilor noastre... E adevarat ca suport realitatea doar daca creez in capul meu diverse povesti, si uneori acele povesti nu apartin acestui taram... ele apartin lumii mele magice, in care fiecare om poate "citi" semnele care ii ies in cale, unde fiecare prieten e un erou, unde nu exista spani, sau zmei sau vulpi din Pinocchio si nici sarpele din Jungle Book!

Dar de la o vreme incoace am inteles ca toate au rostul lor pe acest pamant si abia acum imi dau seama ca nu-ti poti invinge umbra daca la un moment dat nu faci cunostinta cu ea si nu incerci sa o cunosti mai bine si chiar sa o accepti! Astazi imi vine sa ma iau in brate, pentru ca am avut curajul de fiecare data sa ma arunc, sa mai incerc odata, sa mai sper odata, sa mai intind odata obrazul chiar daca palma aceea m-a lovit! Poate de aceea sunt atat de fericita, imi vine sa dansez pe strada, imi vine sa-i iau pe oameni in brate si sa ii iubesc! Nu ma mai simt vinovata de nimic, gata, e un nou inceput acesta, simt cu toata fiinta ca ceea ce a plecat odata din viata mea este plecat pe drumul ales... cine ma cred eu sa opresc trenuri in mers ? Fiecare cu ciorba gatita, fiecare cu drumul ales! Demult s-au despartit aceste drumuri... si fiecare intoarcere se pare ca e taxata astazi mult mai puternic! Gata cu vinovatia, daca simt ca trebuie sa plec, plec, daca simt ca trebuie sa raman, raman, dar indiferent ca aleg sa raman sau sa plec, am sa fac aceasta alegere cu iubire, cu toleranta si cu ingaduinta! Dar de plecat, tot am sa plec, cu toata iubirea si cu toata bunavointa! Nu mai vreau sa vad victime in jurul meu, victime care primesc doar ceea ce merita si oameni care cu prima ocazie cand te increzi in ei te duc voit pe drumuri gresite... SI NU AM SA MAI FAC NIMIC ALTCEVA DE ASTAZI, DECAT CEEA CE-MI SPUNE SUFLETUL! Atata lumina in jurul meu, atata dragoste, atata intelegere si curatenie, si eu ma cramponez vesnic de aceeasi privire tulbure si ipocrita, vesnic preocupata de viata altora decat de a sa! GATA! Si aici am incheiat cu povestea asta care, de cand a venit si a aparut, a adus numai belele! Sa imi fie iertat! Sau, si mai bine: SA TE CERTE PE TINE DOMNUL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu