vineri, 30 octombrie 2009

Legea Atractiei


Soare stralucitor, imediat dupa o furtuna

"Furtuna a venit si a inlaturat acele elemente ale vietii care stanjeneau situatia, purificand atmosfera si rezolvand problemele. Ce-a fost mai rau a trecut si in final situatia se poate solutiona, si refacerea poate incepe. Mai este de lucru, dar deocamdata bucura-te de eliberare si de placerea noilor inceputuri.

Caldura reinnoirii.

Negativ:
Teama ca furtuna se va reintoarce curand. A fi paralizat de teama."

Intr-adevar, nu sunt obisnuita cu atata caldura venita din partea unor straini! Si totusi, nu inteleg aceasta reactie stupida, de ce in loc sa ma bucur imi pun singura piedici??? E atat de frumos totul in jurul meu incat ma sperie acest lucru- ca si cand, dintr-o data, dupa o mare furtuna, apa e limpede si straluceste asa cum nu a mai stralucit niciodata! De ce nu am puterea sa savurez acest moment? Mi-e frica mereu sa nu fiu prinsa cu garda jos, obisnuita fiind sa stau mereu in asteptarea furtunii... asa am invatat! Dar nu e bine asa, stiu asta! Trebuie sa va povestesc ceva minunat! Am fost ieri la un film tare dragut, la Festivalul de film documentar Astra: "Donkey in Lahore!" - prezenta iubirea dintre un australian si o femeie din Pakistan! Minunat filmul, as zice... Regizorul a recunoscut la final ca de multe ori, dupa filmari, mergea in camera de hotel si plangea, intelegand cate piedici sunt puse in calea iubirii si cat de greu este sa o pastram curata! E minunat de observat firul rosu al acestei povestiri! In fine, am participat la discutii fara a interveni, doar obsevand fascinanta lumina familiara din ochii regizorului! Sala era plina ochi de oameni! Cand s-au terminat discutiile, la iesire, regizorul s-a intors zambind catre mine si mi-a intins mana, multumindu-mi ca am fost in sala! Pur si simplu radia in timp ce imi multumea! Erau acolo sute de oameni! As fi vrut sa-l intreb de ce a facut asta, dar zambetul din ochii lui mi-a daruit deja raspunsul! Deci a simtit... Cat de repede ni se intorc toate! Astazi a venit si s-a asezat in fata mea! Apoi, dupa film, m-a intrebat cum sunt si ce am mai facut! Doamne, parca l-as cunoaste de vieti pe omul asta, dar mai ales privirea lui sau ceva dincolo de privirea lui mi-e atat de familiar! Nu am sa mai continui, nu as vrea sa fiu gresit inteleasa si simt ca acum sunt foarte obosita si ca mi-e destul de greu sa ma exprim coerent la aceasta ora tarzie din noapte! Vreau doar sa spun ca ma bucur, ma bucur ca in sfarsit mi se confirma simtirile, am asteptat cu atata sete aceasta clipa! Si asta e doar un exemplu din ceea ce mi se intampla in ultimul timp! Aveam mare nevoie de aceste confirmari... mai ales ca in "perioada tornadei" parea ca nimeni nu vede si nici nu simte ceea ce eu vad si simt! A fost foarte greu sa raman in picioare, eu cu Crezul meu, cand toate pareau cu susul in jur! Nu intelegeam unde gresesc, de ce ceea ce simt si visez nu are nici un ecou... dar acum stiu raspunsul! Calitatea comunicarii depinde si de receptor, nu numai de emitator! Poate ca a fost tot greseala mea, ca nu am emis unde trebuie mesajul, se poate, se prea poate, nu ma cred fara de greseala, stati linistiti! Insa acum vreau doar sa savurez aceste zile, vreau sa cred, asa cum zice si raspunsul acesta, ca greseala a trecut si ca pot sa ma relaxez si sa incep sa ma bucur fara sa-mi mai fie frica! Vreau sa cred ca merit, in sfarsit, acest nou inceput! Vreau sa ma bucur de eliberare! E drept, e greu sa ma obisnuiesc cu ea, dar tot ce se intampla in jurul meu dovedeste ca merit acesta inseninare! Cat de usor si simplu pare astazi totul!!! Nu am sa mai traiesc in iluzie si visare, promit! Pentru ca basmul, povestea, magia sunt chiar aici, langa mine! Sunt bucuroasa pentru ca stiu ca primesc doar ceea ce merit! Sunt bucuroasa sa vad ce fel de oameni imi intind astazi mana si-mi zic, zambind: bine ne-am gasit! Sunt bucuroasa sa inteleg prin ochii si zambetul unui om cat valoreaza prezenta mea si zambetul meu in lumea aceasta! Sunt bucuroasa sa vad ca unor oameni trebuie sa le promit ca ne vedem curand si sunt bucuroasa cand ei imi spun: ne vedem marti? m-ai facut fericit! Sunt bucuroasa, pentru ca toti avem nevoie de asta, sa fim apreciati, sa fim imbratisati, sa fim indragiti!

Multumesc! Multumesc! Multumesc!

Un comentariu: