sâmbătă, 24 octombrie 2009

Gabriel sau Culmea Intuitiei ...



Vai, nu se mai opresc coincidentele in viata mea! Am mutat premiera recitalului meu de pe 29. 10. pe 11. 11, daca tot e 2009, 2+9=11, deci 11. 11. 11- cifra mea de destin :) Si acum nebunia cea mai frumoasa: ma uit si eu curioasa in calendarul Ingerilor sa vad a cui e saptamana in care voi avea premiera la Preferatii Lunii si surpriza: Arhanghelul Gabriel, desigur! Am inlemnit iar! Mi-au dat lacrimile, am simtit ca intra in mine o iubire de nedescris si ca voi exploda de fericire! Desigur ca m-am temperat repede repede, sa nu se evapore asa, in doua minute, minunea ce simteam ca imi patrunde in toata fiinta :) As putea scrie o intreaga carte despre coincidentele care m-au determinat sa-l iubesc pe Gabriel mai mult decat pe oricare alt Inger! Merita povestit cum s-a intamplat neintamplata:

Acum mai bine de un an am mers la un targ de cristale cu o lista intreaga facuta de acasa, in care imi notasem numele diferitelor pietre de care credeam ca am nevoie pe atunci, mai putin numele celei cu care am venit in final acasa :P . Cand am ajuns acolo, stand fata in fata cu comoara stralucitoare si magica a cristalelor, am uitat complet de lista pe care o facusem acasa. Precum un copil, mi-au sarit ochii pe o piatra avand culoarea razelor de soare care mie mi s-a parut tare speciala! Nici macar nu stiam cum se numeste ... Doamna a zis ca acel CITRIN e ultima bucata! Pai normal, ma astepta pe mine! A fost singura piatra pe care am cumparat-o si prima, de altfel! Primul meu cristal... am plecat cu el acasa, nu mai doream nimic altceva, simteam ca tot ce trebuise sa gasesc la acea vreme, gasisem! Acasa, am atarnat piatra total intamplator langa patul meu, intr-un anume colt! Trec cateva saptamani, descopar ca era fix coltul ghizilor spirituali! Mai trec cateva saptamani, termin de scris Preferatii Lunii si descopar dupa cateva zile ca Guvernatorul Lunii e Gabriel! Caut si alte informatii despre Gabriel si aflu ca piatra lui este CITRINUL! Si tot asa de-atunci! :)

M-am tot gandit daca e frumos sa scriu despre asta, sunt lucruri foarte intime si mi-a luat mult timp sa-mi fac curaj sa le astern aici! Dar pe urma am aflat ca aceste lucruri nu trebuie sa le tinem pentru noi, sunt atatia oameni care au nevoie sa auda astfel de lucruri! Si nu trebuie sa interpretam nicicum povestea de aici, fiecare sa ia ce i se potriveste si fiecare sa inteleaga ce crede de cuviinta! Eu atat as spune: avem in fiecare secunda aceasta posibilitate de a alege, cum zicea Einstein, sa ne traim viata ca si cand nu exista miracole sau ca si cand intreaga viata este un miracol! Depinde de fiecare cat e pregatit sa inteleaga! Important este sa nu uitam ca VIATA ESTE UN MIRACOL! Cred ca asta e foarte important: sa nu uitam sa gasim motiv de Bucurie in fiecare ora si secunda de viata, daca tot e Gabriel Mesagerul Bucuriei.

Weekendul trecut a venit la mine un copil cu icoane de vanzare... mi-a intins o iconita cu Buna Vestire! Desigur, o alta coincidenta, ce importanta are? Pai asta e, ca daca am fi mai atenti, am observa cum totul, dar absolul totul are de fapt o mare importanta! :)

Zicea Steinhardt in Jurnalul Fericirii:

"Totul e semn. A merge de la semn la realitate semnificata inseamna sa adancesti lumea, sa mergi catre Dumnezeu."

"Coincidentele au lucrat cu o precizie neabatuta"

"Nu vrem sa admitem ca exista si taine, asta-i nenorocirea. Dostoievski: Ce-i taina? Totul e taina, prietene, taina lui Dumnezeu e pretutindeni... Cat de bine e pe acest pamant, dragul meu... Si ca exista si taine, cu atat mai bine!"

Va imbratisez cu mare drag!
Lubileah

2 comentarii: