marți, 20 octombrie 2009

Kamanita

Si tot acum e timpul intelegerii unui roman incredibil de bine scris! Acest roman se deschide in inima mea precum o floare de lotus! Incredibil! Cat de incet, armonios, miscari aproape imperceptibile! Si de-abia acum ii simt si ii inteleg maretia! E ca un parfum venit din lumile civilizatiilor de demult, e ca un parfum al Lumilor Inalte! L-am citit de mai bine de jumatate de an, am vorbit foarte putin despre el, de parca ar fi un mister care nu se vrea povestit si aruncat in lumea asta, serios! Asa am simtit eu, cel putin! O singura data am vorbit cu sufletul deschis despre acesta scriitura minunata iar seara aceea nu am uitat-o niciodata, nici eu nici persoana cu care am povestit! Am simtit ca stam in fata unor Adevaruri atat de marete incat de-abia le intuim Spendoarea! A fost o seara foarte speciala, o seara in care am inteles ca am mai urcat o treapta! Atunci am intuit un posibil drum al vietii mele si de atunci , cumva, toate intamplarile din viata mea ma conving de maretia Revelatiei din aceea seara! Am mai afirmat ceva zilele astea, plimbandu-ma prin Parcul Subarini si sincer, cred in asta! Cred ca toata lumea ar trebui sa citeasca filosofia indiana, fiecare ce vrea si ce poate: o poveste, Upanisadele, un roman despre brahmanism, Bartho Thodol! Cred ca putem intelege ortodoxia mult mai bine, sincer! Nu stiu si nu pot explica de ce, dar cu mine asa s-a intamplat! Toate religiile sunt UNA, vin de la aceeasi Sursa, atata doar ca fiecare e specifica unei anume civilizatii si unei anume perioade de timp. Na, gata cu delirul... Daca tot imi apare India, Nepalul, Himalaja peste tot, atat va mai zic:

"Un singur lucru insa nu l-as putea face: pe Vasitti nu mai pot nicidata s-o chem in existenta. Vasitti a pierit in disparitia aceea ce nu mai lasa nici o samanta de existenta dupa ea; nici un zeu si nici un Brahma nu o mai poate gasi. Insa ce-i pentru mine o viata fara Vasitti, care imi era toata frumusetea si bunul vietii mele? Si ce este pentru mine fiinta lui Brahma peste care se poate trece si mai sus? Ce-mi este temporalitatea, daca exista o eternitate?"

cititi-l pe Kamanita! :)




3 comentarii:

  1. pelerinul kamanita..a fost una din primele carti citite in domeniu asta.
    :)

    iti recomand ciclul "cele 4 carti din Pellinor" de Allison Groggon.

    RăspundețiȘtergere
  2. ... incercam sa-ti scriu pe blog: si pe mine ma bantuie merlin, mi s-a blocat ieri instalarea windowsului acolo- cica "cannot copy one file: MERLIN- :) pai, sa-ti aduca noroc noua adresa! si multe bucurii...si sa stai departe de Morgan LeFay ... :)

    RăspundețiȘtergere